Sunday, July 6, 2014

Maailmaparandamisele saan panna märgilise punkti

        Olen tahtnud ammu küsida,miks ei julge eessammujad, eliitkodanikud meile avalikult öelda,et sorry rahva pigistamise eest, omariiklust ongi kallis pidada.Sellele mõttele komistasin siis kui hakkasin juurdlema pidevalt ja mõttetult kergitatava elektrihinna üle.Sest kust krdi põrgust tõusevad  esile kõik saaste-ja võrgutustasud.Euroliit kehtestab CO tasu aastast 2025, aga mina ja sina maksame juba täna. Küsin, kes topib selle raha oma tasku, kas viioldajad või autorollotajad - saastetasu kaob igaljuhul kui mutiauku.Ning majandusajakirjanik Krjutskovat Äripäevast ootab kopsakas Bonnieri preemia, kui südi daam väljalüpsi tagamaad avalikustab.
Remark.Eesti meedia märkis,et ansipiaegne ülbus ja inimestele ülalt alla vaatamine pole enam nii agaralt kasutusel nagu varem.Oh oleks see siis nii,loodame me kõik siin paesel pinnal juuriajanud inimesed.Kelle hinge soojendab sellel nädalavahetusel peetav ning täna lõppev laulu-ja tantsupidu. EPL küll viskas killu,et ei mingit rõõmupidu kuni meil on elamisväärne riik. .Kui seda aega ootama jääda ei saagi rõõmust rõkata,usub allakirjutanu.Sest kui sügavamalt juurdlema hakata,mis siis õigupoolest viga on.Ei rohkem ega vähem kui need valupunktid mis minu blogikannetest leida.Kuigi näen mingi lugejamassin väidab, et mu internetipäevikul 6446 püsilugejat on,pole ma seda meelt,et numbril tõsi taga.Ma ise naudin küll, et pärast tsensuuriaja ahistatud loovisikust ajakirjanikuelu saan täna siin vabalt oma mõtet arendada, piiramas vaid enesetsensuur.Tahan ja loodan et mu kriitilised märkused ülbikutest valitsejate pihta jõuavad pärale ning panevad mõtlema.Mitte sellele kuidas lubatavuse piiril hõljuv mees sulgeda Tartu kinnimajja ning võtta ka seal temalt sotsiaalmeedias esinemise võimalus. Loodan et vana leheneegri jutust on võimalik välja sõeluda need ivad mis  isandameestel vajalikud ning koorukesed heita kõrvale.Sest kuigi uus partei loomisel, pole  enam huvi ega jaksu suuremal püünel
kaasa rääkida erruläinud paadikaptenil kutsungiga Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment