Tuesday, April 17, 2012

EestiPoiss

Gunstikoolis,gunstikoolis
igatmasti tarkusi omandatakse.Nagu tänagi kui TPIKi kursusel,kus Kamila meile ingliskeelseks juhendajannaks,õppisime taas uudset tehnikat.Joonistuspaberile liimisime lateksliimiga eri vidinatest igasugu taieseid /mina võtsin komponentideks linnusuled,loorberilehed,nööbid ja ribakese kardinatülli /saadud kollaazile asetasin kopeerpaberi,sellele teise vatmanpaberi ning kogu kupatus käis kuuma triikraua alt läbi,misjärel sinisel kopeerpaberi abil tekkis sinine kujutis/taies, mida oli võimalik kas akvarellidega koloreerida või jättagi valmistööna raamimiseks pärast signeerimist. Igaljuhul üllatavalt kunstipärane tulem,mille allkirjana vormistasin mulle esimesena pähekaranud mõtte spring inspiration.Seda peaasjalikult me keeletargast lady meeleheaks,sest polnud ju raske.Veel jääb mul täita talle antud lubadus tähendada üles kõik kaunimad kohad Lahemaal juhuks,kui ta viib suvel,enne kodumaale naasmist ellu oma plaani laenutada Vergist jalgrattad ning tiirutada sõpsidega mööda rahvuspargi kauneimaid kohti.Palmse ja Sagadi loomulikult,aga ka Käsmu meremuuseum ning Kopraraja lähedal asuv vana koloriitne, iidne kabel,mille lilleneiu Mimmi kord kaunistas tuttava paari pulmadeks- need kõik peavad kuuluma matkaraja programmi.
Suve igatsen minagi nagu tihane kevadet.Külmast värisedes naasin õhtul koju.Kahte bussi oodates tuli mõte,et oota seda va suvesooja nagu murdmatu liidu rahvas meile lubatud kommunismi.Aga ei tulnud ta,kuigi pold enam mägede taga nagu sm LiBre isiklikult ja pidevalt toonitas.
Aga homme olen Tallinna ülikooli meediagrupi koolitusel ja laupäeval ajakirjanike kongressil.Ning neljapäeval ja reedel invamessil.Elu on mul nii tiheda graafiku järgi ära planeeritud,et anna aga olla. Lahe ju,sest nii ei kasva sammal selga.Või kas olete kunagi näinud veerevat sammaldunud kivi.Mina mitte,tunnistab teie
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment