Wednesday, February 4, 2009

EestiPoiss.

Terve!Ka päivää ütleks,kui õhtu poleks.Napp veebruaripäevake sulas kui märtsilumi.Margus Hans Kuuse vestis seenioridele oma elutööst: saata vene ajal kuuele autoajakirjale iga kuu lugusid pluss Za Ruljom oli "toita" infoga mujal maailmas sündivast.Ja seda kõike tänu isale,kel õnnestus 1944 USA-sse pageda ja seal kõik suhted paika panna.Kuni selleni,et USA autotootjad hakkasid Margust varustama teabega,mida vaevalt omas ükski teine ajakirjanik meie planeedikuuendikul.Juba sel ajal suhtlesin temaga ja midagi niisugust aimasingi,kuid pärida ei tihanud.
Ja sain vaikimisi kinnitust oma veendumusele,et toimisin õigesti.Kui ühel Kiideva kalaretkel olime Haugiga ja kus me hea semu,maineka ajakirja Tehnika ja Tootmine muhe peatoimetaja,sõjalendur Hans Luik meile koos havilante loopides pihtis,et tal autotoimetaja-otsingud käsil.Ning listil mina(?) ja keegi autoremonditehase vormelikonstruktor Kuuse.Olin juba inside-infona kuulnud,et ta on inimene,kes valdab kolossaalselt autoinfi. Kostsin, et tore oleks küll end pakkuda,kuid jään kindlasti Marguse varju ja lugeja kannatab.Oma nadi inglise keele ja olematute sidemetega oli isegi häbi mõelda,et minu kandidatuur üldse päevakorral.Aga Luik oli vana sõber ja pidasime teineteisest lugu.Ning mina juba kirjutaja-inimene,kel pikad intervjuud Hellat Rumvolti ja Harry Taidrega tehtud.Käigupealt,ma ütleks. Sest mis viga kohapeal juttu vesta ja artikliks vormistada!Muugi minu päevateemaline autojutt olnuks jõukohane kellele iganes.Tajusin,et minust korüfeele võistlejat pole.Kurvaks võttis küll,kuid tõde on tihti valus.Ja olen kõik need aastad Margusega kohtudes või koostöödki tehes ikka sedasama tajunud.Sest autotoimetajana tellis ta mult ikka vahetevahel lugusid või sain mina temalt abi.Eriti juba siis,kui Fordi pressipealik olin.Tänagi taas
kuulsin tarvilist infi.Vajan juba mitu aastat pressiväljundit MAZi esinduse uudistele,mida pakub EuroMAZ. Presshouse,Marguse viimane töökoht on kirjastus,kel uus veoautoajakiri kavas.No mina olen hakkamas.Kas ka nemad, saame näha.Parimate tervitustega, endiselt teie E.P.

No comments:

Post a Comment