Wednesday, February 18, 2009

EestiPoiss

Servus,semud ja kõik teised!Põneva uudisega algas tänane päevake me täielises EWs:USA Princetowni ülikooli teadurid jõudsid poeglapse aju kompuuteruurigu tulemusel äratundmisele,et katmata kehaosadega e naked womani nägemine käivitab isegi nö bikiinivoorus mehepoja aju teatud osas mitmeid huvitavaid nüansse, tegelt mõtteid et mis ja kuidas, kui lühidalt väljenduda.No jälle ma küsiks, kas peaks selleks olema kõrgeltmakstud professorid ja kallis tipptehnika- kui oleksite küsinud minult,tunnustet arvamusliidrilt mu paremail päevil, oleks ma kõik südame pealt ära rääkinud. Ja olekski uuringu resultaat olnud ammu käes, üsna pärast mu vabanemist kolme-aastasest traaditagusest elust punases armees.Sest eks noidsamu mõttekesi sündis siis kohe omajagu.
Ah et miks ma end nii julgelt arvamusliidriks tituleerin?Tõendina mu uuest positsioonist kõlab täna venekeelses AKs minu hinnang Mart Laari ideele sünnitada Eesti valitsuse käepikenduse ja ustava abilisena pressikeskus, mis annaks koheseid vastulakse välismeedia vahel alatutele rünnakutele noore Eesti Wabariigi vastu.Olin sellele isegi mõelnud,kui našiste toetav Kremli meedia aktiivselt meid pori ja pasaga loopis.Tunnistan,et tundsin lausa karjuvat vajadust omaenese valgete käekestega midagi vastu visata-kasvõi üle jõe siialennanud kakajunn Kremli päkapiku pihta suunata.Ent nüüd,kui meil/neil suur krahh-pabahh ja kraaklejad sealpool jõge koolevad varsti omas hädaorus, puudub mõte pooltarbetuks rahakulutuseks.Esiteks pole meil mammona ümber kraaklejate hulgas üksmeelt ja heal palgal õilsa asja eest võitlev kolleeg-ajakirjanik jääks juba esimese palgapäeva eel lootusetult hätta.Olen suurte isade pressijüri olnud ja pidanud laveerima eri masti pagunitega meeste eri soovide vahel.Mis polnud just lihtne ja nõudis kõrgema tekstipilotaazi oskusi.Kui valmistasime ette murdmatu liidu käest IME programmi kustumise- järgselt Eestile ära kiskuma laevandust, lennundust ja raudteed. Ehk viis minti enne seda,kui Eesti iseseisvus.Minu rolliks jäi loodavate seaduste,ülevõtmisdokumentide vormistamise keel, korrektne redaktsioon,sest Suured Juhid polnud eesti õigekeelega sina-peal.Köieltantsija osavust see nõudis,kui taas minu Kõigetähtsam väitis:nii ei tohi me öelda!Ning kogu kvoorum just seda lootis, et mõte läbi läheks.Eks ma siis kasutasin eri liitlauseid,toppisin epiteete ja midaiganes.Et teemaga vähe hämada.Sellist jama ei tahaks küll kellelegi.Aga tulemuse eest sain lausa kahelt poolt kiita,nii et kõrvad liikusid .Kordi nädalas isegi.
Olen jah arvamusliider.Nii kui lipsu ette panen,kohe mõni telemees mul sabast kinni haarab.Nagu tänagi,kui vene AK mu Nordic Hotel Forumis rajalt maha võttis.Longates ju kaugele ei jookse!Uinutava küsimusega:kas te vene keel räägite?Kuidas saaksingi öelda,et ei,olen ükskeelne põmmpea?Kui isegi rida aastaid "kahekeelses" (EKP KK instruktori termin "Õhtulehe" kohta), mis toona tervet saali naerutas.Nojah,ja täna ma siis ütlesingi otse kaamerasse,et puudub mõte luua ja hoida palgal mainekujunduse-pressikeskust,sest selle järele on vajadus (kui on) äärmiselt harva.Pigem katsugem elada nii,et meilt ja meist saab vaid positiivseid uudiseid toota, ning koos otsigem siis neile väljundeid!
Usun,et sain spontaanselt väljendada seda,mida tõeliselt mõtlen ja heaks kiidan.Iseasi,kuidas oponent Laar sellele vaatab.
Kui saate teada,helistage,kirjutage ja joonistage mulle.
Kaunist kevadeootuse-õhtut teilegi.
Kõige austusega
Neemo E.Poldre,seni küll tunnustuseta kunstnik,kuid juba tunnustet arvamusliider (?)

No comments:

Post a Comment