Monday, February 16, 2009

EestiPoiss

Terekest.Olen varsti rahvusvaheline mees,sest käin inglise keele vestlusringis, nagu lubasin.Start oli huvitav,aga veel põnevamaks kisub. Sest tulevad igasugu workshopid ja kõiksugu rollimängud.Atanas vaatas/ kuulas küll meie paarikümnepealist huvigruppi lootusrikkalt.Kolmandikul pole hääldusel vigagi,kuid eks me konarlikud ole.Aga küll õpime-tagasiteel bussipeatusse purssisime gunstikooli-kaaslannast vene daamiga pelgalt englishit,saime teineteisest ikka arugi juba(?) Tal suur huvi ka hispaania keele vastu:käib Majaka klubis kursusel.Kutsus mindki.Sealt saab ju öösel ikka imekiiresti kiirabiga Mustamäele, nagu Koplistki.Hiiu haiglaisse ju kiired sireeniautod ei too.Kodukanti seega justkui ei kukuks.
Aga eks ma õpi igalt poolt terahaavalt.Täna saatis Aj.Liit mulle Avaliku Sõna Nõukogu hiljutiste otsuste paketi.Keegi kutt,kes ametnikuna jäänud näppu pistisevõtuga ning seejärel käind labida ja metalliotsijaga varandust maa seest peilimas,sattund uuriva ajakirjaniku Mazuri hambus Päevalehte. Ja kaebas ajakirjaniku pihta-ta ju puhas poiss,miks kirjutatakse!Ja ta vaid katsetas(?) metallidetektorit.Loll,kes ei leia vabandust .Aga EW karastet ametnikuhing leiab alati ettekäände misiganes väärteole !Ent kui ajaleht e. nuuskpaber e. newspaper on Elu Õpik,saaks ju minagi,usin õppur, ükspäe lõhkeainega kalale minnes seletada: katsetasin,kas sõjaaegne granaat veel plahvatab.Kui kalakesed oma kõhukesed päevapoole pöörasid-nende eralõbu. Ja veel üks versioon lähitulevikuks.Visioon,kui soovite.Panen kõva alkolaksu neerude pihta ja kargan kettasse. Näiteks. Trahvihimur ment on jahiretkel,lööb mulle kammi turja ning heti sanoo: puhuu,poikaseni.
Ja mina puhun et põsed punnis.Alkomõõdikunäit kargab kasvõi sealt klaasi tagant välja.Ment kergitab kulmu,et vormimütsirant üles nihkub-aga mina väidan nagu metallidetektori-vana: tulin testima alkomeetri piire.Kui palju joon,kas samapalju ka näitab?
Ja siis tehakse mentlale hoiatus.Nagu nüüdki kirjatsurale-mees,ära ikka uuri elu ! Mehike lihtsalt testis oma agregaati,ei muud.Päris kuri karjas on siis, kui vägistajagi vabandama kukub:sorry,tibi,aga ma tahtsin proovida, kas mul hästi sitsib !
Viimane sõnaleid on pärit tuntud fallosekunstnik Seaküla Simsonilt. Kellele pärast Afganistanis vene mundris sooritet õudusi enam unenägudes muid teemasid väidetavalt ei käsitletudki.
Ja päeva lõpetuseks põhjendus:miks ma siiski oma kauaaegsest lemmikust-kolmeharulisest tähest mootorikattel "kõrge pissimisega riisikoti" kasuks otsustasin.Vat olen jah selline pika vihaga mees.Sest mersudziip e. G Wagon kaks sellist tünga/vimkat viskas,mida te keegi ei usuks.Ketran kord startjoori maja ees,ei muud kuule,et "kõrr" ja "kõrr".Uskumatu lugu,kui starteri pendiks sedamoodi häälitseda suudab!Paelatan hääletu lemmiku Fordi garagesse,oma töö juurde.Diagnoos:hooratta hammasvöö tulnud lahti(?) No ei ole võimalik,hüüatan tunkedes kutile "Miks ma siis Mersu ostsin?Et nii lollid apsud ei segaks vägede liikumist!"Hooratta koos temast eraldunud hammasvööga siiski linna vormeliehitajate kätte toimetasin.Kus profid puurisid tihvtid sisse ning põrutasid keevisliite piki täisringi.Ja andsid pika garantii-- enne kustub sul auto ümbert ära,kuid see enam lahti ei lähe.
Ja siis,mitu head aastat hiljem Hiiumaal, ma vist juba insulti küüsis,äkki järgmine superpauk:jaotusvõlli käitushammasratas otsast valla pääsenud ja minu antratsiidivärvi lemmik Kerema küla lõpus liikumisvõimetu.Mida lolli juhust!Miks ma siisMersu ostsin,isegi mu kolm-neli Ladat pole osanud taolisi trikke.
Mida ma sest kõigest jahun?Sest nood valusad saatuselöögid tõukasidki mind kolmeharulisest tähest eemale,kui seni viimane autovalik käsil .Ja käeulatuses oli omajagu miile USAs mahasõitnud, liivakarva ja viimase malli mersudziip.Kõvad tükid lõi sisse küll,aga ise ma ju olen autoostjaile soovitanud:kui võimalik,ostke tuvastatava ajaloo ning korras service- raamatuga auto.Mida ma ka tegin,kui Suzuki Vitaruki järele haarasin.No polegid hullugid.Kuid alla saja tuhande veerenu olnuks etem.Aga tütre unelmate-pulmast kah poleks loobuda taht.Nii tuligid seada suu seki järgi.Kui karm saatus tahab,tekitan ühe auto elus veelgid.Hunt teab,kui tõlkida parool: a hu... jevo znajet.
Seniks lehva-lehva,järgmine postitus vast pärast keelesektsiooni koosolekut. Ikka lugupidavalt
teie Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment