Sunday, June 15, 2014

Täna varahommikul süüdati Tartus laulupeotuli

Seda uudist kuuldes meenus mulle rohkem kui kümmekond aastat tagasi minu osalusel sealtsamast Tallinna toimetatud laulupeotuli, mis toodi austet koorijuhte sõidutanud hobukalessi sabaotsale kinnitatult ning uhke uute Fordide kolonni saatel. Kalessi saatsid neidudest hoburatsanikud Kuna ma olin tolajal Fordi Keskuse reklaami-ja turundusjuht ning suhtekorraldaja ja koolitaja, sain nädalaks oma kasutusse rohkem kui pool miljonit maksva, salongi parima esitlusauto Ford Transit. Millega tulime Emajõelinna otse Haapsalust kus pidasime ägeda jaaniõhtu. Promillid olid mul küllap nii karmid et kärbes kukuks mu lähedusse sattudes lennult, mu kiirelt vulisevas   alkoholiringes vuhisevad verelibled oleks löönud näost valgeks iga mendi kes oma  promillimeetriga liginenuks allatuule lähemale kui kaks meetrit. Sestap pistsin kohe stardis Kalevi tänaval rooli taha oma Mimmiliisa, kes poolel teel Tartu poole teatas rooli tagant- bussi juhtida nii mõnus on et ma sõidan vist lõpuni, kuni Tallinnani..Ehmusin kergelt,sest tööauto rooli poleks ma tohtinud lubada mitte kedagi, kuid ülikoolilinnas suutsin daami siiski veenda siirduma kõrvalistmele Kogu teekond kestis nädala ning oli põnev ja vaheldusrikas.Iga maakonna piiril võtsid meid vastu ikka uued laulukoorid, kes tõid maasikaid,koduveini ja -õlut ning ohtralt küpsetisi.Kuna me kirju seltskond oli vist ette teatanud et keegi ei söö lilli,siis pealseid toodigi vähe.Kord kippusid hobused perutama ning kaarik käis kraavis, õnneks muud ei juhtunudki, kui et laulupeotuli korraks kustus-aga sellest ajalugu vaikib.Juhtus, ühes peatuspaigas toodi kohalikust piiritusevabrikust meie  reisilistele suure lähkriga vabariigi  valget, mida pruukisid kõik,  autusohvridki.Ka sellest ajalugu vaikib, sest pärast ei käinud kraavidega tutvumas mitte keegi..
Remark.Eile vaatasin reisisaadet Dubaist.Nägin et sealgi moes ühekohalised autonumbrid nagu mul, ühest kümneni kõige kallimad.Hinnad on neil tuhandest kuni viie tuh. dollarini.Olen seega õnneseen kes sai oma numbri juhuslikult kuna Riigikogu oli uue seaduse väljakuulutamisega nädalase vahe tekitanud mis lasi teadjamail saada hinnaline number kätte tavahinnaga. Aga 20 tuh  eeku poleks mul olnudki võimalik välja pritsida oma edevuse rahuldamiseks.
Kas sm Putin tegi seda edevuse rahuldamiseks või muidu, kuid väikemees keelas eilsest alates kogu punavenes ära ropendamise avalikus kohas.Kuidas nad nüüd edasi elavad kui et tohi enam matte laduda ei tänavail, parkides ega kinoski.
Ju omal kombel ikka elavad, sest välisminister sm Lavrov ähvardas katkestada diplomaatilised suhted  Ukrainaga.Parim aeg tõesti,sest just tulistasid Kremli käsilased alla ukrainlaste lennuki 40 inimesega pardal ning Moskva hurjutas vastaspoolt, kes ründas üle piiri tulnud punavene tanke. Goebbelsi propagandistlikud mõtted tulid pähe, meenutasin temalt pärit legendaarset saksa sõjardite kuulsat lauset. Vaenlane tulistas halastamatult alla meie lennukeid mis heitsid rahulikult pomme tema linnadele..
Võtaks kogu teema lühikokkuvõttes ritta.Kuna taaskord rikkus vene sõjalennuk Eesti riigipiiri ning eile märkasid Tallinki laevareisijad Soome lahes vene allveelaeva mis neid saatis,oleks paslik järgmine lennuk rajalt maha võtta.Laenata siinviibivailt USA merejalaväelastelt üks Patriot rakett, mida puusalt lastakse.Vabandus sobiks Kremli valitseja malli kohaselt-ega me tea, miks külapoest raketi ostnud tundmatu mehike teie lennukit tulistas...
Vat sellised mõtted siis vanaonult,kes on endiselt
teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment