Friday, January 3, 2014

Vaikselt tiksun omaette ses alanud aasta alanud jaanuaris

Kuidagi muretu on olla-kohustusi erilisi pole,mõningaid plaane mõlgub meeles vaid.Tähelepanekuid teen igasuguseid.Keegi väidetav rikkur-vanaproua Stella Yusuf huntteabkustmaalt pillas mulle meili milles õngitseb mu pangaarve numbrit,sest olevat pärinud oma purururikkalt,mullu lennuõnnetuses  surmasaanud abikaasalt 8 mln USD suuruse rahapaki,millest pakub mulle tagasihoidlikud 2 mln juhul kui saab minult arve numbri koos lubadusega jagada  ülejäänud raha heategevusprojektideks.Miks tädike , vist 62-aastane ei otsi lolli lambukest oma perekonnast, arumaeisaa.
On teinegi inimene huvitaval kombel kusagilt riigist saanud näppu minu meiliaadressi ning pakub mulle tarbimislaenu,mis algavat miljonist eurost.Serveerib seda tõsimeeli,justkui oleks tragi eesti pensionär võimeline haldama mingeid suuri laenusid.Ju on mehike lugenud Esimese Andruse häid mõtteid meie peatsest rikkakssaamisest et elab samuti julgete mõtete maailmas.Jällegi on käigus minu meilikas,kus pakkumine ilutseb.Nii leiab kinnitust seik, et pole saladusi siin internetistunud ilmas.Ja igasugu vallatuid mõtteid leiab oma postkastist
teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment