Friday, December 28, 2012

Mina ei teinud,ma pole milleski süüdi

nii hüüdis ülakorruselt alla ema juurde jooksnud hirmunud Patrik, keda ehmatas püstkatusele kogunenud lume langemise majaraputav mürin.Nagu Vahtramäe Eemeli oli me pojuke  harjunud,et iga jama puhul just tema patune on. Sest kui midagi olulist majas kolinal ümber kukkus või ta ise jooksul trepil komistas ja alla sadas, järgnes tavakohane noom-noom.Meie pere Joosep Toots kui tahate. Sest tegijal ikka juhtub,aga lume tõi alla see suur sula,mis imelisele jõuluilmale järgnes.
       Tegelikult olid poisid kui väikesed lordid lasteaia jõulupeol oma lipsustet valgeis triiksärkides ja pikis tumedais pükstes.Oskavad ikka olla küll kui vajadus tekib.Vahel meie söögilauaski kui kahvel püsti kätte ununeb,teen väikese märkuse ning küsin-kuidas ma teiega restorani lähen, kui kombeid vajaka.Otsekohe saab viga parandet ning samal päeval enam ei kordugi.Koolitatavad on Karlid küll,ei saa paha sõna öelda.
Sama ei väidaks mede Sissy kohta,kes poetab end öösel salamahti me uuele diivanile kuhu me mitte valgeid koerakarvu ei koguks...
Remark. Saates Teadmata kadunud räägiti üle viie aasta tagasi kadunud Tartu teismelisest näitsikust, kes Elvasse lapsehoidjaametisse siirdus.Nüüd on selgunud,et sarivägistajast seksmaniakk Guntars Kaziks oligi mees,kes tööpakkumiskuulutuse avaldas ning Taaralinnas otse turvakaamera vaateväljas 17-aastasele piigale bussiraha andis.Kui see tuvastati,pisteti viis korda sarnaste tempude eest karistatud mehike paariks kuuks türmi, aga ega ta seepärast midagi tunnistanud.Poliismenid lasid ta vabale jalale arvamusega, et varem pole ta ju tapnud....Vat mina pole ka varem tapnud aga kui ühega minu tütreist sarnane lugu juhtunuks,siis vähegi kindlate tõendite juures ei saaks te minu kohta sama öelda-VAT NII.
Praegu teen uurijatööd-kogun fakte kindlustusseltsile Ergo.Kes tahab mind trahvida kuue ja poole euroga selle eest,et solvunult kindlustajat vahetasin ning oma pale Ifi poole pöörasin.Visa rahaahne tädike nõuab raha selle eest,et kui mu eelmine auto müüki läks ja et mina järjekordset  kindlustusmakset-23 euri ära ei toonud. Auto jäi müügihalli seisma 11.dets. no miks pidanuks ma 21.dets veel talle rahakest poetama kui Juke eest juba liikluskindlustus tasutud..Fakt on see,et automüüja meililt saate lugeda, mil ta teatas eelmise auto puhastamisest ning müükipanekust..Kuupäev peal ja puha.
Otsigu lolli oma perekonnast,sest eelmise autovahetuse juures kergitati julmalt kvartalihinda.Rohkem pole soovi katsetada.Sest väidetavalt on teema lukus autoomaniku isikliku riskikoefitsiendiga,ei muuga.Mingit astmelise tulumaksu hõngu ma siinjuures ei talu-on ju partei ja valitsus kinnitanud et seda ei ole ega tule.
Aastalõpp läheneb võitluses rahahimurlastega,ma ütlen.Aga ei viska püssi põõsasse
teie paadikapten,Visa Hing5 prototüüp Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment