Friday, December 14, 2012

Houston,we have a problem

just nii tahtnuks ma täna helistada oma Liizale tööposti otsa.Kuna kosmosetehnikaks pürgiv uus kohvimasin Krups väitis mulle läbi ekraani või monitori, et tal olevat kaks konteinerit tühjad,siis tekkis mul tunne nagu oleks pärast raketi starti  leitud midagi Baikonuri laoruumist,mis jäetud peale laadimata. Juri Gagarin poleks küll hakanud Koroljovile helistama, sest südi kosmonautohvitser harjunud omal jõul toime tulema.Nii jätsin minagi mõtte idanema ega haaranud päästvat õlekõrt, vaid otsustasin presskannukohvi kasuks
Remargipojuke.Geni teatas läbi interneti,et minu sugupuus olevat juba 932 liiget.No on ikka ülivõimas,suur jändrik,ma ütlen.Selliseid rannamände olen imetlenud merekalda pääl korduvalt, kuid mitte liiga sageli küll  Lahemaal,kus südamelähedane loodus ning meie pere lemmikkasvukohad. Pigem kohtab sitkeid,tugevalt oma harali juured pinnasesse surunud,visasid jõmmkärakaid Hiiumaa teatud randades.
Visad ja sitked on ka mede põhjanaabrid. Keda videopildist imetlesid neli USA telesaatejuhti populaarsest sarjast Right This Minute, pidevalt kilgates ning vaimustust ja imetlusega segatud üllatust välja paisates. Lugu ise oli banaalne või primitiivne-kaamera ees kargab suurest lumehangest välja suht alasti mees,kel ihukatteks vaid ujukad.Lippab jääpiirile,mis palistab vist merekallast. Sest puid,mis järvele viitaks,pole näha. Mehike kargab vette ja kukub ujuma, peagi on neid juba kaks.Siis tuleb visa vend veest välja ning jookseb tagasi oma armsa lumekuhja juurde ning poeb sinna tuttu.Saatejuhid väidavad,et vee põhjas on vast miski kuumaveeallikas vms, sest muidu oleks mees surnud,arvatakse...Nomidahulle armeeriklasi,pole eluski näinud kuidas saunast otse jääauku sulpsatakse,mida on paaril korral oma vähe seiklusrohkes elus teinud ka
teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment