Sunday, April 24, 2011

EestiPoiss

Tarbijaloteriide veendunud fänn
kes ma ju tegelikult olen,saatsin just väljaandele EE Mees lugejakirja,kus, soovitasin tegijaile: pakkuge teavet rajatava elektriautode laadimisvõrgustiku kohta ning lähemat infi OÜ Autosõit microcaridest. Tean,et mitmel pool sarnaseid katusega rollereid tehakse,aga kus ja milliseid-pean lugema Soome väljaandeist.Mina neid vahel ikka leian,aga laiem eesti autohuvilistering?
Teine tarbijaloteriihuvi on mul iganädalane E.Ekspresseni ristsõnavastuse talongi kohaletoimetamine otse Luigepoju kontori postkasti Narvamt 11 siseõue majasse.
Huvitavaid kohtumisi mul tänavail ikka ette tuleb.Näiteks hiljuti,kui väljusin linnaosa teenindusaalist Nõmmel roosasid leheprahikilekotte hankimast,hoidis mu ees ust avali keegi mees,kes väitis end olevat Nõmme patrioodi. Mustamäe elanikuna käivat minu kodutänavail jalutamas ja vana arhitektuuri imetlemas.Viitasin,et ma isegi nõmmekas alles aastast 1959,mil pääsesin Kopli getost.Ja Nõmme oli kui imeilus oaas.Mulle meeldib isegi Kopli,väitis see mees.Meenutasin,et minu varase lapsepõlve hämaral koidikul tundus see kah kauni kodupaigana vaatamata slummi-ilmingutele.Kui jutu lõpetuseks kirjeldasin pidevate poistekaklustega seotud lõimumisprotsessi tulnukintegreerujaist slaavi koolivendadega,tärkas temas siiras huvi:aga te kirjutage sellest,palus ta.Äkki kirjutangi,lubasin.Midagi kirjutatust leiate juba siis kui googeldate mu nime,pakkusin.Ja nii ongi.
Eneskiituse laineil väsimatult jätkates.Loen värskest Nõmme lehest,et lasteaedades juba tegeldaksegi KESKKONNATEADLIKKUSE arendamisega.Kui mäletate,oli see üks minugi valimislubadusi.Kui olin ühinenud rohepartei vabatmeestega,ütlesin oma programmi tutvustuseks,et minu pojapojad on liiklusõpet võtnud väga tõsiselt ja kõik räägitu on külge hakanud.Ka isale öeldakse enne starteri andmist,et turvavöö tuleb kinni panna.Ja foori ees väidetakse:punasega ei sõideta! Nii tasubki lasteaias rääkida,et isa,prügikotte metsa alla ei viida.Ning plastjäätmed tuleks kohe välja sortida.
Ega ma taha väita,et olen lasteaedadesse keskkonnateadmiste maaletooja,kuid aeg oli ju küps,et paljud selleni jõuaks.Marconid ja kulibinid kah üheaegselt väidetavaid samu mõtteid mõlgutasid(?) Koolis vähemasti nii mind õpetati...
*Olge kreatiivsed,saage innovatiivseiks
soovib ja soovitab teie paadikapten
Neemo E.Poldre
kes nüüdsama lonkab TPIK-i spordipäevale.

No comments:

Post a Comment