Monday, July 19, 2010

EestiPoiss

gunstilaineil täna purjetab.Tahkuna tuletorn orientiiriks,kuid suuna võin võtta ka Maarit Murka autoportree intrigeerivale allkirjale,milleks on "0.46" mis olevat olnud tema alkomeetri promillinäit maalimise aegu (?) Jummalast andekas naisinime. Kui mina oma autoportreed maalisin Mooni gunstikoolis,oleks võinud kah 1.0 jagu inspirashuuni sisse manustada ning saanuks hoopis etema pildikese kui see mida ETV kultuuriuudistes minu intervjuu kõrvale pakuti. Samas, kui Liiza portreed vormistama asun,panen allkirjaks ilmtingimata "743" sest pilt tuleb iiri punapeast,kelle uuel juuksevärvil justsama Garnieri tootenumber,nimeks Extra Light Cupper. Eilsest alates see piiga muudkui särab ning on juba täna budistide laagris Pärnumaal, köögitoimkonnas koos kellegi buddhausulise Andreiga. Pika poisiga,kuid tulekul veel meeter kahekümnene Andres,kes küll pidavat olema täiesti ohutu(!)Mille poolest Andrei ohtlikum,Liiza telefonis ei öelnud...
Mõne reaga automaailmast.Margus Hans Kuuse Packardi ajaloo stoorist leidsin hea reklaamlause.Mis mulle kui Fordi vanale reklaamibossile õudsalt imponeeriv:
Ask The Man Who Owners One siinjuures meenutan pisar silmas kunagist klubi Unic lipulaeva,kena musta Packardit kolmekümnendate algusest. Mida mulle vahetuskaubaks pakkus Gennadi Laur Kundast ühel Eisma saunaõhtul,kui kurtis:sellise autoga tööl käia on lihtsalt kahju,too mulle Tallinnast uus Volga vastu,lööme ringi. GAZ-24 oli just see auto,mis tavakodanikule-ka mulle-kättesaamatu. Hinge taga oli parasjagu pea uus Lada-2102 ja selle oleksin raske südamega loovutanud,kuid Laur ei tahtnudki.Minul jälle pereauto mure,kuidas kolme lapsega liikuda. Packardit piinata poleks tahtnud. Tarbeauto ja klubiauto kaks erinevat asja ju. Aastat viis hiljem ma Piiterist siiski samasuure Mersu ära tõin ja perega reisisin,kuid tööl ei käinud.Mu ametiauto lahendas siis mured.Sest aukõrgendus tõi pressikeskuse peatoimetaja istumise alla ülemusele ettenähtud Volga.
Täna sain jälle ühe avatüüriga hakkama-saatsin meili Hiidlaste Koostöö Kogu juhatajannale Reedale küsimusega:kas distantsilt võiksin töötada assistent-nõunikuna kui mu kandidatuur sobib ?
Päris tõsiselt mõtlesin,et uusi väljakutseid otsida ning oma võimete piire kompida pole sugugi liiast.Kõik pügaladki täidetud. Kõrgharidus,mis soovitav,on omandamisel.Näis,mis vastatakse, aega CV saatmiseks veel nädalajagu.
Mitte meediamonitooring,vaid -seire ütleb mulle,et valitsusmeedia käitub vahel kummaliselt.Kord Eesti Panga president Lipstok ilmselt ülemeelikus tujus kiitles pressile,et elab lahedasti ära ka viie tuhande krooniga kuus (?) Siis aga selgus,et tublil poisil on ka tagataskus dividendid 120 tuhande krooni ulatuses...Ja seepeale ei köhatanud ükski meediahunt.Nüüd avalikustati näpukas:Lipstokil oli ununenud deklareerida oma Viimsi kodukrundiga külgnev paari tuhande ruutmeetrine maatükike,millest tehti suur pahandus.Mis kohe lükati üle uudiskünnise(!) Huvitav lahendus-labane pettus vaikiti maha, näpukast tehti artikleid.Teine tõik.Nädalavahetusel juhtus õnnetus. Ringhäälinguboss Andres Jõesaar,sümpaatne ja tasakaalukas mees, juhtus Nõmme tee-Linnu tee ristil põrkuma mopoga. Juht sai surma, neiuke haiglas. Tehti sellest meediasündmus: telepilt, kus Jõesaar istub äärekivil,pärast vabandab otse kaamerasse.Et tema nägi rohelist(kuigi politsei uurimine väidab vastupidist).Oma poiste päästmise lõhna siit tajun. Ja seda,et meediat juhitakse kindlal käel.
Erutusid kümned kommijad,kes leheloo juurde kukkusid kohe kiruma mopolendureid. Olen minagi häiritud,et juhiloata ja registreerimata ning kindlustamata sõidukeil liikluses osalejaile on karistamatus seaduseandja poolt sisse programmeeritud.Ent inimesed armsad-kui poiss täitis LE pügalaid ning siiski hukkus,miks häälestute valele lainele:pole ju mõtet kiruda kõiki uljaspäid kui selline lugu juhtus. Kas teil empaatiavõime päris tundmatu?
Olge hoolivad.
Ja viibige ka tegelt autoroolis
kui linnas sõidate.
Teie metskaptenist suvehiidlane
Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment