Friday, May 30, 2014

Ei midagi eerilist,eimidagi eerilist,lauldi tänagi kanal2

saates ...laulan su laulu.Nii pole minulgi midagi erilist kolumni sättida, vaid killuke eile esiletoodud aferistitembust e uute teeomanike bisnisest.Hansu tee ära ostnud A.Vainule on teinud ostuettepaneku teine hämar tegelane Ivanishvili,kel samuti rahva kodutee-afäär tehtud.Ja kes arutles nii - muidugi ma tahan seda teed osta. Kui seal on 230 peret, kes iga kuu maksavad mulle 50 eurot, saan ma kuus 11500 eurot, mis tähendab et nad toidavad mind surmani... Mis riik ja mis seadused on sellised mis aferiste poputavad, küsiks. Pensionisammastest raha seaduslikud virutajad on ilmsesti viinud sellisele mõttele et kaaskodanikke lüpsta on auasi.
Lugemismuljeidki.Just sain läbi kunagise kolleegi V.S.raamatukese  Mõõgakandja Olga  ja teised lood.Polnud just tähtteos see esikraamat kuid huvi oli mul viimaste lehedkülgedeni.Sest paljugi väga tuttavlikku tuli ette.Näiteks teedeministeeriumi pressikeskuse töötav Martõnov, kes oli alkolembene kolleeg.Ja mitte paha poiss kuid ei rääkinud eesti keelt nagu jutustuses.Ootasin ja lootsin et teisedki me seitsmikust on väärinud raamatusse raiumist, aga võta sa nipust.Mina,kes ma olin viimaks selle sündikaadi pealik ei saanud sõnagagi meenutatud.Kuigi suvel lubasin suvel reedeti kogu kamba poolest päevast nö vabale jalale kuna kõigil olid vabandused äralahkumiseks.Nii avastasingi tihti,et olin jätnud ennast lahke ülemusena pärastlõunaks tööle ning telefonivalvesse.Sest hoidku jumal kui ministeeriumist oleks helistatud ja mitte hingelistki kohal polnuks.
Töövõimereformi kummalisi suundumusi paljastab tänane EPL oma põhiloos.Rõhk on tarbetul ning liigsel hindamisel mis kajastab seda kuidas üks ja teine instants kipuvad vaegurit hindama justkui ühest ja põhjalikust hindamisest ei piisaks. Euroliidult sihtotstsarbelisena saadud 180 mln on ju ahvatlev rahasumma , mida annab otsast näppida.Sama lugu nagu invaliidi lakkamatute ja aina uute rehabilitatsiooniplaanidega mispuhul oli kombeks teha neid vaegurile teviseparanduseks määratud raha eest ikka ja jälle-sest siis sai tema arvelt viis-kuus tuhat krooni maha võtta ja kellelegi mõttetu töö eest tasuda.Samad spetsialistid on asja kallal nakitsenud nagu tundub vanaonule kelle kutsungiks paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment