Friday, May 16, 2014

Internetitarkus pole sugugi piiritu,avastasin äsja

Kui mõnelgi korral olen guugeldamist kasutanud sõnaotsinguil, et Luigepoju Ekspresseni ristsõnu kiiremini lahendada, siis sel nädalal tuvastasin küll sisemisest intelligentsist vajaliku otsingulause Kuid mõni sõna jäi tabamatuks ka Google abiga. Arvutitark ei teadnud et nakatis on miasm ega osanud leida eestlast, Briti Impeeriumi Ordu kavaleri kes oli Oks ning ei pakkunud Aafrika riigi pealinnaks sugugi Kampala nime.Lahendused pakkus välja mu ristsõnaprofessor elik armuline abikaas.
Aga rõõmustavamat ka-minu veresurve oli paar päeva tagasi,just 13.mail igati normis elik 125/72.Asi seegid nagu vanaeestlane ütles.
Natsa teisest ooperist ka.
Vali-mind mees Kelam tunnistab Ekspresseni esiküljel et tal fantaasia puha otsan on.Kuna mees on kaaperdanud sotside europarlamendi valimisslogani,mis kõlab teadupärast nii Vähem korruptsiooni, kõrgem elatustase. Kas peame mõistma nii et kui uusbojaarid enam musta raha vastu ei võta läheb meitel eluke etemaks..Või et raudne elamislubade salajase müügi kolmik toob kogu musta raha vaeste toetuseks...Selle küsimuse esitaks ma kosmosemutile kes esimesena tolle killuga turule kargas, kuid kuidas tema althõlma summasid hankis, pole laiemal avalikkusel teada mitte. Ent kuidas see lubadus minu elujärge kergitab, seda päriks küll.
Mõneti probleemi ees seisan nüüd.Kas minna kuu lõpul ajakirjanike kongressile või saata sinna hoopiski õeraas,keda olen käinud volituse alusel koos endaga esindamas vist seni viimasel kolmel kongressil.Kuna näen praegu karvutuna nii jube välja nagu teatud suurekõrvaline tõukass/-koer,oleks parem püsida koduseinte varjus.
Ent oma tohtriga plaanin juba uue kuu kolmandamal päeval pidada maha tõsisema dialoogi ravipausi suhtes.Näis millised on tulemused.Tervis juba logisebki nii siit kui sealt-eriti sealt.Kella kuuest lõi juba põhja alt ära mehel keda tunnete nime all
paadikapten Neemo E Poldre.

No comments:

Post a Comment