Monday, May 21, 2012

EestiPoiss

Minu ülekeev energia
tuleb vist sellest,et kui pärast insulti juurviljana ning mõttetu olendina voodil lebasin,suutmata liigutada jäsemeid, liikus vaid mõte peas minu lootusetust olukorrast.Küsin eneselt-kas see oligi mu akude laadimise periood,et nüüd sedasi sebin.Aga mulle meeldib-lahkuda sekeldamiste pealt,lihtsalt uinuda ja ära minna kui lambis kord õli otsa saab.Olen oma Liizalt küll küsinud,mis oli Taevaisa mõte,kui mind siia ilma jättis.Mimmi usub küll,et mõte oli selles,et ta ei peaks ihuüksi siin ilmas kõigi eluraskustega rinda pistma.Paistab,et nii see ongi.Sest pole päeva,mille ta minu abita edukalt õhtusse veeretaks.
Laste koolivaheaja pikkus on teravalt päevakorral.Talviste suusapuhkuste peale rõhku asetav ekspankur Tamjärv,Rocca koolipapa pajatab mõttetult pikas koolilapse suvest,mis linnalastele ei passivat,kuid möönab, et maalastele siiski mõttekas.Tema oponendiks on lugupeet Lauri Leesi,kes katsub isakest tasakaalustada, kinnitades et talvised koolivaheajad olevat vaid rikkurite lastele.
Vahepeal tundus,et kinopiletihinnadki ootavad rikkureid.Tänaseid ei teagi,kuid ju neil omanikel raha ülegi jääb.Tõestuseks seisid eile Coca Cola Plaza eest filmi Diktaator reklaamides kaks uhket ja säravat, kroomitud keredetailidega,nö silmatorkamatut soomustatud vene dziipi Combat.Parempoolseks pargitul ilutses uhkelt EW registreerimismärk.Nähes seda mulle olulist teavet pakkunud detaili meenus kohe, et seda Saha-Loole kolitud tehase toodet ei tahtnud meie ARK tunnistada sugugi eurokõlblikuks.Kui autole nüüd number omistatud,annab see tunnistust teatud summadest,millega rohkendati ARKi tehnoosakonna uue ja noorema juhataja rikkusi.Rein,too endine, ju lubas oma eriloal võtta arvele USA-s toodetud sõidukeid,millel suunatuled vale värvi ehk valged,kui me koos selles kontoris leiba teenisime...Palun öelge mulle ükski põhjus,  miks peaksin taolise vehiikli vastu välja vahetama oma ülimugava ja parimas varustuses GrandVitara.  Te ei tea-noh,ka mina mitte.
Seda tean ja näen küll,et päästevõimekuse suurendamine tuletõrjedepoode sulgemise teel suurendas kohe ka siseministeeriumi maksevõimekust-nüüd võetakse tööle kaks suurepalgalist asekantslerit.
Kaadriteemal edasi kedrates-loen hommikukohvi juurde ajalehti nagu Tiit Hennoste ning avastan järjest märke,et armast Andrust pole meile vist enam kauaks.Euroopa parim peaminister saab pea iga päev ajalehtede naljanurkades eri viisil ja moel valusaid lakse.Tänane EPL pajatab mehest,kes miljoni eest on nõus alasti Vabaduse platsil autosid pesema ja marssima samas ringi plakatiga Ma armastan Andrus Ansipit.Milleks sellised pilakillukesed,kas soovite inimesi mõtlema suunata,seltsimehed.Poiss ise ju lubas,et pakib varsti pillid kotti.Kuni riikidevahelised siduvad lepingud meile hapnikku ei vabasta,et tee ka Maksu- Mikser mingit rahva elujärje parandamise pööret.
Kui sotsid jätkavad seniseid diile tulnukmuulastega,pole neil rahva suuremat toetust loota,mõtlen pärast Jüri Toomepuu raamatupeatükki.
Kuidas tundub teile-kas tunneli lõpus paistab valgust
või on seal vaid vastusõitva auto tuled,küsib
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment