Thursday, March 15, 2012

EestiPoiss

Vaat kus lugu
nüüd pakutakse vanaautoklubi siseringis täiesti perfektset Landrover Defenderit,mis oligi mu Liiza esimene valik kui autovahetuseks kiskus.Auto pole uunikum,igapäevatarbeks äge ja väärt putukas,kuid naisele roolis on parem siiski elegantne uus Grand Vitara kui pere just maal ei ela. Seega pole see uudis mingi põnts põllumajandusele,lops loomakasvatusele nagu omalajal öeldi.Ja meil puudub põhjust tunda kahetsust,sest aasta tagasi soetatud, 40 00 km läbinud linnadziipi ei saa kindlatest kätest osta just igapäev.Varustustase kohane margiesinduse esitlusautole,sest sealt see relv pärit ongi.
Põige autolainele sellest johtus,et eile,kui olin saamas võitu mind vaevanud ca nädalapikkusest seljanärvipõletikuvalust ja läksin koos Simo ja Siskoga Nõmmele vastsesse von Glehni taverni,sai üksjagu vesteldud me autoharrastusest.Oli ju Simppa olnud äsja kogu Soome uunikumide juht, kes SAHK peamehena suunas rohkem kui poolesajandipikkuse ajalooga harrastajate liidu tööd.
Oleme talle jahtinud siit Maarjamaalt nüüd juba kahte Jaguari jt autoharuldusi,kuid senised pakutavad pole ühel või teisel põhjusel sobinud.Otsingud Simole auto leidmiseks aga jätkuvad. Hoiukoha leidmisel oleks minu huviringis esiplaanil ajalooline kultusauto Ford Mustang,ka Volvo Amazon passiks.Garage sai ära antud Jensule kui poeg tahtis krundile maja ehitada ja seda otsust kahetseda pole mõtet. Seega tuleks uurida,palju maksab koht hr.Kriisa autohotellis. Laitsesse sündivas muuseumis hoida oleks kah arukas,ehk parim idee.
Remark rikutud fantaasiaga/loe-kommetega/poliitikute töömailt.Piiteri kuulsa Ermitaazi juht Mihhail Pjotrovski väidab,et tema muusemi haruldused käivat palju välisnäitustel,aga meie maale ei saa teps mitte tuua,sest pikad seismised piiriületuste ootel on ohuks ta kallite taieste säilivusele.Äsjast kogemust arvestades tasuks jõuda kokkuleppele riigikoguja ,ekssiseministri Pomerantsiga,kes piirile helistades piirivatid rivvi kamandaks ja välkkiire tegutsemise käsu annaks nii ühele kui teisele /vaenu-/poolele.
Sest muidu ei saa me tänased kodanikud mingitki aimu sellest,mis Piiteri linnas maailma kunstiväärtustest varjul on. Ja sellest on kahju.
Töövõidust kah.Tänane Luigepoju Ekspressen avaldas ristsõna all teate,et minu pikki kuid kestnud jõupingutused ristsõnade lahendamisel saavutasid sihi ja ma võitsin tervelt 32 eurot. Kas minu 2002 a. palatiarst dr. Hille Leht kah seda loeb,olen huvitet.
Veelgi rohkem olen huvitet uuest Euroloto piletist,mis esmakordselt homme k 20 meilegi müügile paisatakse.Sest raha,nagu ka tervist,pole kunagi ülearu.Annaks Taevaisa miljoneid,küll Vanatühi neile hoiukoha leiab,ütleks vanarahvas seepeale.
Meedia aga on kukkunud materdama neid,kes tellimustööna ülikooli lõputöid teha viksivad.Minu hingel nii suurt koormat pole,ma vaid tõlkinud palehigis neile,kel riigikeelega raskusi. Pealegi iga tõlketöö juures kaifinud seda haritust,mis tõlkijale külge jääb.Nii olen saanud väärt teadmisi kunsti,eelkoolipedagoogika,Türgi ajaloo ja sõjaväe välismissioonide kohta.Ning seda polegi nii vähe kui mõtlema hakata.Ristsõnades küll keerukaid küsimusi ei püstitata,kuid targem olen kui enne.Käin iga nädal ka englishit tudeerimas,sest nagu öeldud- lollimaks ma ikka ei lähe.
Kui teile vanahärra Platon meenub,ehk mäletate ka tema kuulsat postulaati-vääritu on inimene, kes on võimeline end arendama,aga ei tee seda.
Aga mida teie arvate,küsiks Maire Aunaste
koos paadikapteniga nimega Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment