Monday, March 12, 2012

EestiPoiss

Mul nupp nokib
nagu täna selgus.Kui oli juttu uuest elektriautost Renault Kangoo,millel diiselküttega salongiahi. Sõidusärtsu jagub seevõrra rohkem kui talvel oluline suurtarbija vähem.Kuni 160 km on nüüd võimalik veereda,sest minu vihje kasutada vene zapkini analoogina kütteahju on leidnud head märkamist-olin vist erksamaid autoasjanduse nõuandjaid nagu mulle endale tundub. Huvitav, miks teised analoogide autotootjad selle peale ei tulnud.
Veel autolainel.Kuulen raadioreklaami Tallink takso 1821.Telli parem takso. Ja meenub seik Fordi esinduses töötamise päevilt.Kui meid teenindav reklaamiagetuur Artmiks tõlkis ning tirazeeris Ford Focuse lansseerimisel samalaadse varjundiga kurbnaljaka messidzi Ford Focus - väärid paremat. Mõlemal juhul ei adu copywriterid,et mis sel pakutaval õieti viga -eks võta seesama,millest jutt.Mina tõestasin korduvalt reklaamibüroo omanikule ja juhile Üllele,et viga on tulnud tõlkimiseapsust.Ja uue diileriga Info-Auto oligi ta järeleandlikum ning hoolivam-vastne reklaamitõlgendus/tõlge muutuski selliseks nagu mina tahtsin ja originaal kinnitas -VÄÄRID PARIMAT.Ja naastes sama taksoreklaami juurde-kui sain teada Tallink taksost,miks peaksin tahtma veelgi etemat.Nagu Fordi puhul.Tagapamperikleebis kuulutab,et omanik väärib paremat. Ju siis kihutabki otse Silberautosse uut mersut ostma.
Mida põnevat teie,reklaamihundid,olete tuvastanud,uudistab
staazikas paadikapten ja reklaamiguru Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment