Tuesday, February 7, 2012

EestiPoiss

Mis on viga karudel,ärkavad nad kevadel
lausa vulisevad veed,kui ta silmad lahti teeb -meenus mulle täna hommikul poole kümne paiku ärgates,sest eileõhtune paarikümne ligi olnud temperatuur väljas taandus hommikuks kümne pääle.
Oli see ju miskipärast mu lemmikviis pärast naasmist insultikoomast 2002 aprillis Järve haiglas,mille puhul ilmselt mu kena nooruke terapeudinäitsik pani hinde mul jäädavale ajukahjustusele.Sest aina kippusin seda lastelaulukest taastumisharjutuste aegu ümisema, mulle endale tegi samaaegselt lõbu tema alatine üllatunud näolapike.Tegelt tegi mulle hoopis suurt rõõmu see,et jäin ellu ning väljas,haiglaakende taga säras rõõmus märtsipäike.
Praegu pakub kogu mu paljukannatanud rahvale lõbu AnnaMaria Galojan,kes pages Albioni maale,peitu kohtukulli eest.Kes määras piigale elamise hallitrellihotelli tänasest päevast alates koguni viieks kuuks, sest staarpoliitik oli sisse vehkinud umbes miljoni Euroliidu raha.
Eriline huumor on minu,kõrvaltkiibitseja jaoks Marikese advokaadi Sven Sillari väide kohtus nagu oleks Galojani töö oma ametikohal nõudnudki neid kulutusi...Ilufirma Medemis salongis lasi Maria oma kehalt karvu eemaldada-näiteks maksis noore daami bikiinipiirkonna karvadest puhastamine 1350 krooni.No oli see Sinijärv ikka ülemusena supernõudlik,arvan mina. Pole siis ime, et Anna Maria pages türmimineku eest Inglise kuninganna juurde varjule...
Muide,partei seltsimehelik kohus otsustas,et Raudne ja Stelmach on raudselt süütud.Peabki nüüd andma Galojani kaasuse Euroliidu seltsimeheliku kohtu lahendada.See nö aukohus siis otsustabki,et neiu au on rikkumata kuigi esines Playboy modellina esikaanel.Ja euroliidu miljoni investeeris hoopis oma modellitulevikku.Kuigi parteikauged,asjatundmatud internetikommijad ilguvad igal võimalikul moel.No varastage ise kah vorstijupi asemel terve miljoni,siis alles näete mis elu tegelikult on.Kui ilus ja valus.
Printmeedia katsub siluda juhtpartei otsust likvideerida mitmed olulised päästekomandod üle Eestimaa,pajatades olukorra parandamisest.Nagu Rohke Debelakk oma libauudistes põhjendab pangaautomaatide ärakorjamist-maarahval niiehknii raha enam pole,milleks neile siis nii palju rahaautomaate igasse külanurgatagusesse.Mitteüldsegi rõõmus uudis pole see,et uppunud Itaalia kruiisilaeva kapten mõisteti vangi tervelt 2697 aastaks.Liitkaristus kogunes õnnetuse põhjustamise,laeva uputamise ning iga hukkunud reisija eest eraldi. Vaene Antonio,kuidas ta küll suudab nii kaua vaadata triibulist päikest ja ruudulist kuud,küsiks ma.
Raadio Elmar saates Lapsesuu päriti lasteaialastelt,kes on poliitik.
Vastused olidki etteaimatavad,sest laste suust pead sa tõde kuulma.
-Poliitik on see,kes varastab,arvas esimene vastaja
-Poliitik on see,kes kohtusse läheb,leidis teine
Aga mida teie arvate,küsib teie
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment