Monday, October 31, 2011

EestiPoiss

Loen huviga
uudist,et meie Uvicu lihatööstus hakkab Venemaale pelmeene müüma.Kõlab mu kõrvus umbes nii,nagu hakataks Tuulasse samovare saatma,eskimotele lund müüma vms.jne.etc.Ent saladuse loori kergitab juhataja,vene poiss Aleksandr Mussarov -meie eelis peitub selles,et me paneme pelmeenidesse liha ka sisse,pihib ta korrespondendile.Teinegi nipp on nutikatel tegijatel lausa varnast võtta.Olles lugenud tolliseadusest,et süldikraamiga külmauto tuleb viivitamatult läbi lasta, piiriületusele suunata,hakatigi pelmeenikoormasse sülti kaasa pakkima.
Püsides söögilainel,tasuks ka joogimaailma kiigata.Selgub,et mitmedki asjalikud ja terased arvasmusliidrid nagu veiniärimees Jüri Tamm,lauljatar Siiri Sisask ja baleriin Kaie Kõrb on sama meelt asjas,mida minagi tauninud olen-kes need taunid on,kes noorjoodikute püsialkonautide paatimeelitamiseks paiskavad müügile kõiksugu keemiasodi,siidreid ja coolereid mis napi alkosisalduse ning kireva kujundusega kutsuvad seni veel alkokaugeid noori ligi.Uusi tulijad, keda teatud reklaam soovitab erivarustuseta mitte ligi lasta...Aga võtad lonksu,küllap siis teed sedagi.
Uinumiseelsel mõtterännakul,kui eile õhtul asfaldilepotsatusel traumasaanud reiekonti valutasin rändas mõte mõnele täitumatule kavatsusele/ettepanekule.Milleks see hea oli,et nii läks,olengi varemalt mõelnud.Et kui Belesta pealik ja Sotsiaalpanga tippjuht Kalle Leet küsis mu nõusolekut hakata panga pressiesindajaks kuupalgaga 25 tuhat krooni,olin nõus tingimusega,et Fordi Keskuse kõneisiku kohast loobuma ei peaks.Mida ta ka lubas.Aga paraku läks pank enne järgmise paari nädala möödumist loojakarja.Haarates hukukeerisesse ka selle mulle nii ulmelise rahanumbri.Teine huvitav väljakutse oli siis kui olin autonäituse Auto 2000 pressiesindaja ning mu peamees Salundo,ärimees ja vana korpallitreener,palus mult nõusolekut osalemaks riigile uue presidendi Tunne Kelami valimise tiimis PR-mehena.Polnud mul sellegi tööotsa vastu midagi,ent saatus ja partei tahtsid teisiti- äravalituks pärast Lennart Meri ametiaja lõppu osutuski hoopis Arnold Rüütel.Rahvasuus Eterniitpea,kelle elulugu on kui mõnusa äraelamise õpik...iga riigikorra ajal pesitsed Kadriorus ning kulged uhke musta limusiiniga.Miks selliseid küll aupaklikult kvislingiteks tituleeritakse,kas aunimetus või...
Kui õiget vastust ei tea,siis kasvõi ironiseerige
pakub paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment