Wednesday, October 19, 2011

EestiPoiss

Superuhke tunne
täidab mu südame kui mõtlen sellele,et suudan invapensionärina olla nii suureks abiks vaestele kreeklastele.Kel puudub raha,et osta need vajalikud nelisada tanki pluss mõned laevad nii sakslastelt kui prantslastelt.Nii vajalikuks lahingutegevuseks kapitalismimaailmas,kus kehtivad hundiseadused.Mis just rakendusid ka minu suhtes,kes ma jäin maamaksuvõlglaseks oma isamajakrundi eest,kui insult mulle lagipähe raksatas.Tehti maksegraafik aastal 2009,mis nägi ette kuuekuused 254 eegu suurused kuumaksed.Aga täna Maksuametis selgitati,et maksingi ainult intresse ning olen ikka veel võlgu,kuigi keegi Riina Raplast kirjutas siis mu meilile,et kui maksan viimase osamakse,olen võlast prii...15.dets.2008 pidin tasuma 292 eeku ja olema puhas poiss.Kuna Swedis mul sel hetkel raha polnud,maksin meeldetuletuse pääle läbi SEB.Ja nüüd leidsid rahandusprofid,et ma olevat veelgi võlas 120 öirot.Ent kuni lonkasin ühe ametniku toast teise leti juurde oli summa kerkinud juba 120,7 öironi.Helistasin Maksuametist Raplasse Riina Männale,kes lubas meilile saata arve numbri,kuhu panustan 120,7 öirot et saaksin tankiarvest vabaks.Enne kui Maksuametist välja sain,kiitsin võimalust sattuda kreeklaste juurde tööreisile vormistamaks sponsorlogosid tankide suurtükitornidele.Minu tervise juures on ju imehea talvituda sooojal maal.
Muide,Esimene Andrus pole üldse õnnelik,et Hiina kommunistide eeskujul pole keelanud meile googeldamist.On ju lolle lihtsam valitseda.Nii saimegi teada,et kreeklastel veel Saksa- ja Prantsusmaalt sõjalaevaostudki plaanis.See lõi EESTI MAKSUMAKSJAD TAGAJALGADELE. Kas see on oravarahva petturluse finale ultimo e maakeeli lõpp,finito la comedia.Kes juhib meid pärast neid edasi,helgesse tulevikku ja kaugemalegi veel,teab vaid Jumal taevas,kui temagi.
Lõpetaks lõbusamalt.Briti kultuuriuuringute instituut tuvastas,et meie käitumine joobes tuleneb kultuuritaustast ning lõunaeurooplased erinevatki põhjaeurooplastest.Esimesed lakkuvat et vähe pole aga käituvat rahumeelselt.Meie teadvat,et joobnu mürgeldab,on kontrollimatu ja pidurdamatu ning seda siis teemegi.Manustati kontrollgrupile alkovaba jooki sõnumiga,et ongi va kärakas,ning nood esitanudki vastava vabakava.Olgu lisatud,et Eesti alkoteadlased brittidega ei nõustunud.
Misteha.Ma ostsingi täna soodukalt Viru Valge ja lapiku brandy.Sest maksukogujatelt kogunenud ängi oli vaja välja lahustada,et kibedus ei koguneks hinge.Pooliskasest poole libistasin sisse,kohe kergem hakkas.Kuidas teie oma pinged kukekuuri alla saadate
teavitage vana sõpra nimega paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment