Saturday, October 22, 2011

EestiPoiss

Turundus
on marketing elik teisisõnu SUUR HÄMAMINE.Punkt üks -meie rahvale müüdi eliitkodanike, Elu Peremeeste poolt euro.Ja meie,ullikesed,ostsime.Loosungi Euro hinda ei tõsta lehvides. Aga tõstis ikka küll,mitmeti.Suured poisid suutsid igast seni tasuta teenusest oma miljonipalkade nimel välja pigistada viimase...näiteks seni oli majas elektritööde puhul mõõdiku plommivahetus tasuta,nüüd küsiti 25 raha kui seda tellimas käisin.Ka polnud gaasijala eksimus 6 km/h võrra trahvi väärt,nüüd nõutakse Mimmi hetkelise vääratuse puhul pikal Tartu trassil 18 raha,mis polevatki karistus,vaid hoiatustrahv.Hoiatus,et rikkamad maksaks riigile rohkem.Sest puruvaene ju pikka teed autoga ette ei võta kui bussid veel liiguvad...Juba ülehomme lonkan politseimajja nõudma trahvikviitungi juurde pilti,mille tegi kiirusmõõteautomaat emast ja lapsest kui need paar päeva tagasi Emajõe Ateenasse Beriti soovil kolmele kunstinäitusele põrutasid. Foto kavatsen raamituna pista seinale oma arvutinurka,sest stoorile eelnes meie diskussioon teeäärsetest kastikestest,mida meedia kutsub riigi trahvimasinateks.Mimmi väitis üleolevalt,et las trahvivad pealegi noid uljaid kihutajaid, tema sõidab korralikult ning trahvi ei teeni.
Kuulen kõrvus kogu eeloleva taustal tuttavat viisi
-PENSKAR,SEE ON KERGE SAAK,
TAL ON METAL SEES...
Ka imestasin täna kuidas on võimalik mulle kui penskarile K-Rautas vormistada kamina Ivalo müügipakkumisi nädala jooksul lausa kolme hinnaga 1749,1823 ja1847 euroraha.Valuutat,noh. Kus üksikul numbril,nagu näete,pole mingit tähtsust.Peaasi,et onkel raha ära tooks.Kahjuks või õnneks olen ma piisavalt terane,et internetis pakkumisi vastu võtta ja võrrelda.
Mälus ent lesib paks tolmukord mu hallidel ajurakkudel,kus ajuinfarktist pursanud verigi alles survepesuriga maha loputamata.Vanade virulaste laulu
Ära iialgi emale kaeba,et sõdur teeb südamel vaeva
asi enne ei lõpe kui väikene pupe jääb ootama sõdurist isa...
refrääni esimene pool meenus alles teise päeva lõpuks.Pikalt ma mõtlesin. Alates sellest kui vaatasime invakoja kunstikursusega jutuubist katked teemal muppet show kus kõiksugu pupedega koerust tehti.Jaapanis,Koreas ja Hiinas ning ligemalgi.
Mina kodus kohe Mimmilt pärima,kas vanasti leiti sõna pupe tõesti internetist.No ei,naerab tema.Eks kadakasakslased selle maarahva sekka tõid.
Terane ta mul ju on.
Nagu eilegi.Näitasin,mida ma blogistanud.Loeb ja äkki kiidab
-Kuule, sa oled ju selle ise kirjutanud. Mina vähemasti ei kirjuta raha pärast ega rahast,nagu keegi mr.Davidson,kes spämmib mulle kirjakesi mailboxi,nagu oleks mulle saatnud ehk transfeerinud 45 mln USD. Aga mul on Berka kõige rangemalt keelustanud kõigi tundmatute aferistide meelevaldsete viiruskirjakeste avamise.Nii et seda konksu te mu huule küljes rippumas ei näe.
Poolikult suukorvistatud meedia lobises jutu sees välja,et rahanappusest logisevas riigimasinas leitakse järgmiseks eelarveaastaks Kavalatele Poistele/KaPole senise 15 mln euroraha asemele koguniste 21miljuuni.Nuujah,kui õpetajatele ning tohtreile ja päästetöötajaile palgaraha napib ja nood võivad kreeklaste kombel tänavaile protestima marssida, siis peabki hakkama järelevalvet tugevdama, kruvisid pingumale keerama.
Saage,jääge ja olgegi terveiks ja tervitatuiks
lehvab teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment