Liiklusteemaga
eile lõpetasin ja täna alustan.Toeks-oponendiks on EPLi autor Hannes Luts,magistrant Müncheni tehnikaülikoolist.Kes siunab Mäolt Koseni rajatavat neljarealist maanteed,mis andvat pelgalt viis minutit ajavõitu kuluva 207 mln eest. Minuarust ei hooma üleõppinud nooruk sadade surmaõnnetuste vältimist,mis ohutuma teega kaasneb.Ka pole ta kuulnudki,et EW VALITSUS LAPIB KÜTUSEAKTSIISIGA KAHE RINDE TEKITATUD RIIGIEELARVEAUKE ja ta räägib täiesti asjatundmatult,et kogutud aktsiisist ei piisa katmaks kõiki kulusid,mis tuleks tagada nii üleriiklikult kui kohalikul tasandil uue tee korrashoiuks.Kui tark noorsand aimaks,et meie tasutud aktsiisist suunatakse teedele vähem kui neljandik julmalt kokkukraabitust,oskaks ta asjatundlikumalt sõna sekka öelda.Minul ja kaaskannatajail jääb vaid loota,et kui lõpeb sõda kahel rindel,hakkame elama paremini,elama lõbusamalt,nagu seltsimehed omalajal väitsid,kui mäletate.Selles on tal küll enese teadmata õigus,et eurorahade kasutamise eufoorias unustati kaasnevad kulutused,eriti talvel.
Arvamustoimetaja Raimo Poom tõdeb,et meie riigiisad astunud vastu EL kavadele alandada bensiini hinda.Mõte selles,et diisliaktsiisi tõus aastal 2018 laseks bensiini hinda langetada ca 15 prossa.Riigilt kogujate kapsaaedagi lendas kivi-kevadel kaotati põllumajandusliku diisli maksuerandid ning tõotati kompensatsioonivõimalusi,mida pole aga tehtud.Taustaks niipalju,et kui EL lubabki maksuerandeid,siis täielises EWs neid keegi ilmaski ei rakenda,aga miks.
Mäletan Õhtulehe-päevilt,et kui parteilane Georgi Vorobjoff naases me sõbralikku perre pärast kõrgema parteikooli lõpetamist,ei passinud mehike enam ausa tööpere sisse oma veidruste ja ajupestu ideoloogiaga.Niisiis otsustas peatoimetaja Heino Dengo poisist viisakalt vabaneda-saatis EKP Keskkomiteesse palve,et üliharitud noorukile leitaks uus,vääriline töökohake.Ja minema ta viidigi.Täna on tekkinud olukord,kus Esimene Andrus õpetab Angela Merkelile, kuidas suure liidu rahamajandust juhtida.Kas me ei peaks talle edutamist nõudma,oleks ju soliidne saata tark mees Bruxelles,i kus vastav tööpõld vajaks ta suurt haaret ja ta lõpmata avaraid teadmisi majandusest. Eesti elu ju nii hästi juhitud,et anna olla.Raiskamine,kuritegu on hoida sellise kaliibriga liidrit väikeettevõtte juhitoolil.
Olete päri,siutsuge Twitterisse ja räusake molliraamatusse,et suur liit vajab suurt juhti.
Endiselt teie paadikapten peatse tankikomandöri kohustes Kreekamaal
eruseersant-pritsimees Neemo E Poldre
Tuesday, October 18, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
On liig sinisilmne unistus! Et loota nagu hoiaks neljarealine tee õnnetused ära! Tuleb neid küll ja surnuid ka. Kahjuks!
ReplyDeleteSellise rahahulöga laristamine on tõepoolest mõttetu. Enne on vaja inimesteni viia liikluskultuuri mõiste. Selle karjuvast defitsiidist saab aimu, kui lugeda avariiteemaliste artiklite kommentaare.
Laristamise asemel on vaja väga korralikku ühistransporti ja ka selgitustööd. Et ka riigiametnikud ei saa kopikatki hüvitist muidu, kui ühistranspordi kasutamise eest. Ja buss Tartust peaks alustama juba Annelinnast ning lõpetama Tallinnas südalinnas. Et reisija peaks võimalikult vähe tegema ümberistumisi, siis ta tahab ka sõita. Rääkimata normaalsest rongide sõiduplaanist, ühildatuna linnatranspordiga. Rendiautodega. Jalgrattatedd pea kogu trassi ulatuses. Jms.
Muide, üleõppinud nooruki asemel on tegemisty kahe jalaga maa peal ja enam-vähem reaalse eluga kursis oleva inimesega! Millest jääbki puudu just neljarealise maantee ja selleks kuluva materiaalse ressursi mõttetust raiskamisest mitte arusaavatel inimestel.
Samal ajal kui väiksemad teed lausa karjuvad remondivajaduse järele, kulutataks tollele maanteele materjal, mida jätkub seni terveks aastaks praeguse remonditaseme juures kogu Eestis.