Saturday, October 15, 2011

EestiPoiss

Eesti mees
naljalt tohtrile ei ligine,märkisin oma eilses sõnumis diabeedipäeval Ravi t. kus mõõdeti vere- rõhku.Kehamassi indeksit ja kole sterooli,mis oli hiljuti jube-sterooli nägu kui ligines numbrile 6,millest üleminek pole lubatud - algab diabeet.Mina-mees ent olen seks korraks pääsenud,sest 5,6 pealt on mu veresuhkur pudenenud koguniste 4,9 pääle.Ja kui huvilised minult küsivad, mismoodi, siis vastan-teadlikkusega. Sest ei nosi enam grillkana nahka,mis rasvast nõretav ja hirmmaitsev,ega singitüki-pekki,mida pistab mu sõbrake,valge spitsi sugulane Sissy mõlema suupoolega.Eesti mees ent ei mõõda naljalt ka veresurvet,mida tõdesin kurvastusega ka eilsel diabeedipäeval asjatajaile-tädikestele.Nemad vaid naersid-kui tõsta kilbile,et igal mehel olgu auasjaks omada vererõhuaparaati,mis Bugatti või Maserati kujuline ehk kasvõi Hummer,küll nad siis mõõdaks...ja meie asemel siin istuks näkid,kel jalad algavad kõrvatagant,oleks siingi mehepoegi kohal kut murrdu..
Nooremad mehed ent olid meie hoida eileõhtul kui lapsevanemad juhlama tõttasid.Sõpsidega meelt lahutama,noh.Meie meelelahutuseks oli Sebastian,kes ühtäkki jutu sees tõdes-äikese silmad on taevas... Luulelisemat väljendit on kõuevana kohta vist raske öelda -ju ta silmi välgutab kui kurjalt müristab.
Mina ent ei pidanud üldse kurjalt mõmisema kui suurekaliibrilise petturi Tiit K. käest oma vana tööandja Männiku vedude tarvis üle tuhandeeurose võla välja nõudsin.Kolleegid olid selle kui suht lootusetu vaat et maha kandnudki, kuid mina koduse töö teinuna ei jätnud jonni.Ühe hirmjõuka vanadaamist pärija Dorothea Tisenhuseni Toompea kümnemiljonilise maja omale saamiseks lavastas ta Stanislavski kombel miniteatri vastavas kostüümis vanamoori ning võltsitud välismaalasepassiga peaosades,kuid õige tegelase lavaleastudes kukkus näppu neile, kes õigust mõistavad ja pidi saagi loovutama koos oma ausa mehe nimega...
Tegin näo,et pole sajandi sullerist midagi kuulnud,ning helistasin korduvalt ja soovitasin mehel firmaomaniku ning lugupeet ärimehena võlg ära maksta.Ju ta pidas peenikest naeru,et keegi ullike temasugust ausaks ärimeheks tituleeris.Kuid pärast kuupikkust telefoniterrorit siiski loobumisvõidu mulle jättis.Ja jupphaaval võlakese tasuski.
Et ma riigilt kogujaks,seaduseandjaks,ei saanud,seda te veel kahetsete.Kohe oleksin mina hasartmängunõukogu poolt riigile makstava tuluosa 18 protsenti 20-le tõstnud,aga nüüd-tutkit.
Analüüsid mul nüüd korras,kas keegi kirjutaks mandaadi
et paadikapten Neemo E Poldre
omandaks temale kuuluvad volitused.

No comments:

Post a Comment