Tuesday, September 20, 2011

EestiPoiss

UusEesti
on 24.märtsil 2009 sündinud info- ja arvamusportaal,millelt leidsin täna hommikul juhtumisi endagi nime ja riigikogu valimiste eel kirjapandud mõtteid. Esimene emotsioon oli - vähe kummaline.Igasuguste uute parteide sünni ootel polnuks seegi ime kui teie alandlik teener oleks iseenese teadmata mingisse parteinimekirja sattunud,nagu kuuldavasti mõnega juba juhtunudki...
Seekord aga nii ei läinud.Nimetatu on Eesti arvamus- ja mäluportaal,kus kajastumas rahvuslik mälupank.Ja mul heameel,et olen sattunud heasse arvamusliidrite seltskonda,kus juhtgrupis isegi mu hea vana klubikaaslane Andres Haamer,kellest väga lugu pean.
Loed lisa,kui guugeldad.Valik on sinu.
Mina valisin taas Invaliidide Koja inglise keele vestlusgrupi,kus tänavu juhendajaks poolatarist vabatahtlik, nääpsuke uje Kamila.Sest ega ma taolistes kohtades osaledes lollimaks ikka lähe.Ja kohtan seal väga huvitavaid inimesi,nagu eilne slaavitarist vanadaam, pensionärist endine matemaatikaõpetaja.Kes on kunagi õppinud saksa keelt,kuid nüüd arvutikursustel käies peab tegema tutvust englishiga.Mis ei tule kergelt,näiteks rühmatööna tehtud ristsõnalahendusest ei saanud rõõmsameelne täidlane proua aru küll mitte halligi.Aga ise nii optimistlik,et anna olla.
Küll aga saavad hiirtest aru Detroiti ülikooli teadurid,kes tõestasid pisinärilistega tehtud katsete najal,et ka väikeses koguses tumedat shokolaadi mõjub organismile sama hästi kui liikumine - tumedas mõnuaines peitub flavonoid,see ergutab lihaseid nagu aeroobne treenimine.
Michigani ülikooli kolleegid aga tegid pisipiiksujate najal kindlaks,et naer pikendab eluiga seitse aastat.Minu täpsustav küsimus -kas nende laborihiired rõkkasid naerda seepeale,et esimesed hiirepoisid nii palju magusat said,et jooksurattas sibamist enam vaja ei läinudki.
Küll aga naerutasid mind eile pojukesed.Istume kolmekesi autos kuni Mimmi lippas ära tooma kodumasinate arvet.Sebastian kilkab tänavale viidates -Näe,PapaEnno,tibi tuleb.
Mina kohe- kus,kus ja vaatan vasakule Sepo näidatud suunas.See,Mimmi seal,itsitab nüüd väikemees.
Pärastlõunal sõidame koos Nõmme poole.Patrik teatab järsku näpuga oimule näidates -mul pea valutab,näe siit.Hoolitsev Mimmi pärib rooli tagant-Mis siis lahti,pojuke.
Sa pole mulle täna sinki ostnud,kurdab väike inimene muigelsui.No kuidas sa hing seepeale ei naera,ei lisa oma elueale seitset aastat,küsib
teie paadikaptenNeemo E Poldre

No comments:

Post a Comment