Friday, July 15, 2011

EestiPoiss

Vormsi saarelt
tuli täna tagasi me Berit,titeootel tulevane ema,ja küllakutsutuna ka väimeespoeg Eero,kellega sõime piduliku perelõuna.Mimmi pingutas selle nimel,et saaks köögi puhtaks,kuna kohe kukutakse suurt remonti aretama ja uut aknaava sisse lõikama.Täna tellisime kogu köögitehnika ning kui Hiiumaalt naaseme,on juba uhiuus,metallikvärvi külmik majas. Pliit,see integreeritav plaadike pluss praeahi ja nõudepesumassin kulgevad koju vähe hiljem.Vana staffi kokkukorjamisega ametisolev Mimmi sattus nii hoogu,et pistis kuhugi nodi sekka ka oma lugemisprillid,mida nüüd kibedasti kahjatseb ja taga otsib. Nagu mina tema poolt äravisatud mulle tarvilisi asju. Mutrivõtmeid ja muudki,mida päästa ei õnnestunud.Heameelt saan tunda vaid seepärast, et mitugi muuseumiharuldast autot õnnestus maha ärida enne kui kuri käsi nad prügimäele juhatanuks...Ford Eiffel,Junior,Opel Rekord coupe,Mercedes Benz 240 limousine kui vaid markantsemaid nimetada...Ega,s kedagist.Koidikujärgselt stardime meretagusele maale,et uurida,kas Hiiu saar endiselt ankrus püsib ja vana koha peal laagerdub.Mimmi kargab kettasse ja mina kaardilugejaks as usually.Miks mulle tundub,et terrassi eskiisita ei võigi Elmeti töömeest asja kallale lasta.Ongi mul ülim aeg pakkuda välja oma nägemus.Muidu keerab kokku jumalteab millise.Paljalt legendist,ümberjutustusest,vast ei piisa.
Jäägu siis seekord sedasi.Võtaks aja maha ja lõõgastuks nädalakese.Taevane isa lubanud suvesooja jagamist jätkata ja lasta päikesel inimeste pääle paista.
Jääge terveks ja olgegi,kui vähegi suudate.
Alate teie paadikapten Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment