Tuesday, November 16, 2010

EestiPoiss

tervab ja lehvab ning teatab,et suvi saigi päriselt läbi.Käidud weekendil seal meretagusel maal-Hiiumaal.Kenasti oldud,grilliga vallatletud,võetud kaevust pump ning vanast majast voodiriided ja madratsid-põrandariided. Õdus Tõnise talust suvekodu,kus käin ikka normipäevi tegemas-pintslit liigutamas,sai talvekorda seatud.Naabri Kaljult kaks kartulikotikest soetatud ning karbike kümne maamunaga, nagu öeldakse.Tegelt on vist maamuna ja murumuna ükssama nähtus,maalt saab ka kanamune.Kui on munejaid headel naabritel.
Isadepäevgi sai vääriliselt tähistet.Tütar Berit ja väi visiteerisid,et mitte öelda väisasid koos väärilise konjakiampulli ning ülimõnza vahukoore-digestiivtordiga.Aga Jensu sai isadepäevaks pojukestelt kingiks tuulised rõuged ning vaevleb vaeseke nüüd tõvevoodis.Kuigi väikesed tähnikhirved polegi ise enam tähnilised sellest oma täpi- briljantrohelisest...
Kiita end ent pole saarelkäigu eest küll põhjust,pakkusin vaid oma väärikat seltsi teistele toimekatele töösipelgatele. Väärikat seetõttu,et nuputan kuidas end üles seada märtsivalimisteks, parlamendisaadiku kandidaadiks.Protestimeelsete esindajaks, kes tahab öelda:"Vali tava-mitte eliitkodanik." Aitab inimeste heidutamisest!Kõik täna tegevad parteid on end täis teinud,usalduse hävitanud.Juhtparteil küll toetajaid jätkub.Neist keda partei ise hooldanud-toetanud.Milleks mulle partei-kuigi politoloogid väidavad,et üksikkandidaat on parteidele hea sihtmärk võrgutamiseks. Kuna 1.dets.kohtume invaKojas Eiki Nestori ja paari teise riigikogulase,näiteks Urmas Reinsaluga,katsun hankida infi kuidas rahatu kodanik mäepealsete sekka pääseks. Jutu teemaks tuleb meil bukett vaegurite pihta käivatest pügalatest,nt.ÜRO vastav seaduseakt, mida hädasti tahaks kuulda.Tuleb järsult lõpetada selline stiil, et riik tohibki vaegurit peksta, invaliidi vaenata.Minu missiooniks saagu elult lüüasaanute kaitsja roll, invaliidide Hea Hoidja positsioon.Teinegi teema mul samuti .Ka sõjainvaliidid peaks olema oma riigi lakkamatu hoolitsuse paistel.Mitte nii,et sotsametnike suu läbi meedias end kiidetakse: suutsime enamusele välja kirjutada 30...50 prossa tervisekaotust. Koos sellega loomulikult ka vastava osakese me niigi napist invapensionist, millega noor mees ei ela ega sure.Nii et minu valijaskond koosneks invaKoja patsientidest, Afganistani veteranide klubist,Hiiu ja Hiiumaa elanikest. Kusjuures vajan pappi,et vähemasti A4 promolehekesi toota ja lasta levitada.Ega muidu min 46oo toetajahäält kokku saa,sest Maalehe Auto lugejaistki vist pooled juba manalateele läinud...selle kümmekonna aastaga mil minu nimi enam lehelugude all ei tiksu.Vabakutseline tõlk ja ajakirjanik ei kõla tutvustamisel just halvasti.Ka Tallinna Ülikoolis haridustee jätkamine pole ekspeatoimetajale just paha renomee tekitaja.Et õpibki teine nüüd toimetajaks-referendiks.
Ja veel.Me ei tohi aktsepteerida kahe Eesti olemasolu.Ei teoorias ega praktikas.Pean häälekalt vastu astuma kõigi sarnaste ilmingute sünnitajaile,raiuma otse juurelt.Ka uuriva ajakirjanduse õpiku tõlge peab mahtuma minu talvitumise-plaanidesse.Juba on linnuke oksal siristanud,et Eesti Rahvuskultuuri Fondilt võib Andres Küngi loominguline stipendium talvel just mulle tiksuma hakata...Kaks konkuranti oleks siis sellega kõrvale tõrjutud.Kunagi Fordi-päevil olin mina ühe sajatuhande-dollarise stipi saaja üle otsustajaks.Kui läbi maaletooja OY Ford AB paluti mu seisukohta,kas anda preemia hülgeuurija Jüssile või teadlasele,kes teinud uurimuse Eesti metsade seisukorrast.Mina vastasin kõrgeaulisele Fordile läbi meediaesindaja Riitta,et mina toetan metsauurija kandidatuuri:mets on eesti krooni kattevara.Nii ütlesingi,et mul põhjendus klaar-hüljes võib olla täna siin,homme ujub jääpangal Rootsimaa randa-ja läinud ta ongi...Preemiasumma hambus...Mets oli,on ja jääb.Mida arvasid teadusringkonnad minu avaldusest,pole kuulnud.Suutäie naerda said igaljuhul.Nii priitaimlalik lähenemine,seepärast.
Kui eluterve huumor ning õiged vaated elule pole teidki maha jätnud,olete ikka metskapteniga ühes paadis,garanteerin.
Jätkuvalt teie
Neemo E.Poldre
kes sätib hõlmad vöövahele ning siirdub oma
vanaautoklubisse 2011 kultuuripealinna ürituse projekti sättima-
uus suvi pole mägede,vaid talve ja kevade taga
lausa tühja pudeliga visata,kui tahate.

No comments:

Post a Comment