Friday, September 18, 2009

EestiPoiss

on koolipoiss ja muudkui tervitab.Eilne suur pettumus oli see,et Laidoneri muuseumi direktori konkursile pääseb vaid magistrikraadiga,mis purustas mu unistused. Teine jama oli see,et EE ristsõnavastuse võidupreemia 500.- jäi jälle tulemata(?)Küll ma varsti selle õnneloosiraha-jahi lõpetan.
Täna ei kvalifitseerunud ma kahel korral tudengiks:tervitasin valveputka-tibi fuajees nagu igal hommikul.Aga too oli kummalises tuuris -vist boyfriend paha peal käinud, küsib:kuhu teie lähete? Loengule,vastasin.Aga mis loengule?
Õpin toimetajaks,enne olin peatoimetaja,vastasin.Aga nii keerukas jutt käis üle noore daami mõistuse.Näost näha et ei mõiganud mitte halligi.Mõtlesin asja veelgi keerukamaks ajada:löö Neti otsimootorisse Poldre ja vaata,mis olen lehte kirjutanud...siiras hämming vaatas ta silmist vastu.Mis neti,mis mootor, kas bensiini või diisliga,pingutas plika oma väsinud ajurakke. Siis läksin trepist üles ja lõpetasin sellega ta piinad.
Päeva lõpul,pärast Mart Rannuti loengut ning kommunikatsiooniteooria loengu ootel istusin fuajees laua taga koos kahe vene noorsandist tudengiga ja kirjutasin märkmeid.Kuni üks plix tuli ja promo mõttes jagas Red Bulli purgikesi.Poisid said,mina mitte.Sest hallipäine onkel polnud teps mitte tudengipoisi moega.Kuna ses joogis kraadid puudusid,polnud mul huvi lonksata. Milleks põiele koormust tekitada?Ja Reet Pull andvat ju tiiivad.
Aga magistrite kommunikatsiooniteooria loeng jäi hoopiski ära.Jälle ei olnud ma mingi koolipoiss,sest ei rõõmustanud fakti üle.Kurvastasin vaid, et olin oma poolteist tundi ülearu koolis passinud,seda head loengut oodanud.
Homme siis kisub huvitavaks.Simo naaseb Pärnust ja läheme Mati Laosega trehvama,plaani pidama.Kuidas Euroopa kahe kultuuripealinna, Turu ja Tallinna vanaautofännid aastal 2011 ühistegevust arendama hakkavad.Näis mis välja tuleb.Aga üritama peab.
Olge ise kah tublid kuis jaksate.
väsimatult tervitades ja lehvitades
ikka teie Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment