Thursday, September 17, 2009

EestiPoiss

Taas Õhtust,head inimesed! eile öösel uinusin extra rahulolevana. Umbes südaöö aegu näidati saates Top Gear mu endist armast kastikest: Mersudziipi G-wagon.Hõbemetallic ja moderniseeritud,uue markeeringuga G55 .Rõõm,et saatejuht väitis:sellest paremat autot pole veel tehtud(?) Täiesti usutav -kui minu, aasta 1983 toode, oli juba päris hea ning Rolling Estonians matkatiim rändas just sellistega mu pärast insultiaega mööda ilma ilma viperusteta, ja autoriteetne rallimees legendaarne Raido Rüütel ise valis just selle margi ja mudeli kogu laia maailma ohtra autotoodangu seast,no siis peab tas sisu olema!Tänane hommik aga algas mulle ühe miinuse ja kolme plussiga.Esmane pauk oli see,et üliõpilasesindus,kuhu siirdusin enne loenguid dokumente poetama,oli suletud keskpäevani.Kuigi oli lubatud lahti hoida.Istusin kohe bussi ja põrutasin Nõmmele saamaks kätte ISIC tudengikaarti ja maksmaks auto liikluskindlustust.Nendega tõukasin päeva plussi sest õnnestus isegi pooltunnikest enne loengu algust tagasi jõuda.Kaarti saamisega võitsin (säästsin 99.-) sest seda septembris antakse tasuta.Pärast läksin Gonsiori t. meestekliinikusse,kuhu kutsuti eesnäärmekontrolli.Kus nädalase kampaania korras käib tasuta vastuvõtt tavapärase 1500.- asemel.Mina taas kohutavalt plussis!Võeti veeniverd, tohter teeb veel analüüse 14.okt.
Huumor oli selles,et maja fassaadiuks juhatas lasteaeda.Tohho till ae-sinna ma küll nokut näitama ei lähe.Ja marssisingi sisehoovi kus paar remondiga asjatavat jorssi tubakat kimusid.Kus siin kliinik?Parempoolne uks ja siit trepist.Mina:aga mingit silti ju pole,arvasin salaluure konspiratiivkorteriks, kus Herman Simmi kolleegid toimetavad(?) Ma ei julgeks siis oma relva välja võttagi.Vennad naersid et vatsad vabisesid.
Elu tuleb huumoriga võtta.Kui pole muid valikuid jäetud.Remark:arvuti on üks salakaval massin.Selgitan.Küsin üliõpilasesinduse ruumist tibilt:kuidas leian internetist oma õppegrupi WRT-1 õpilaste nimekirja? Minge teise majja nõustamiskeskusse,nemad teavad(?) Ometi käisin ma SEB-panga Nõmme osakonnas oma tudengikaarti taotlemas,teenindajanna küll teise majja Narva mnt.peahoonesse ei läinud(!)vaid kaes otse arvutist et olen seal nimekirjas(?) Eks see neidis olnd vist vägagi palju koolis käinud,mis muud.
Väike vahepala veel automaailmast.Sõber Simo laekus Soomest,et tutvuda paari põneva uunikumiga ostuhuvi eesmärgil.Ja mis huvitav fakt:üks viiekümnendate Buick oli auto24 portaalis müügis,mis Simppat huvitas.Ja minul just selliste ja selle konkreetse maaletooja Tarmo Saare visiitkaart rahakotis.Käisime ju kevadel Mati Laosega poisi varandust filmimas. Teine jahmatus tabas mind ( meid, kui täpne olla) sealsamas Buldogi Pubis kus õhtustasime ja ma reklaamis märgitud Elari numbri valisin.Juba varem hoomasin et ohhhoo,et Elar ja valge Mercedes replica pargitud otse punaka autovärava ette -see justkui vana semu,vana Jugasaare Marguse poja maja autovärav!Kui telefonist Tere,Enno kostus,olidki otsad kohe koos: vanaautohuviline Elar on seesama Nõmme poiss,kes Põllu nurgal elutseb. Pubist vaid tühja pudeli viske kaugusel...
Auto küll Veerenni t., Elari autotarvikute poe garaazi pargitud.Kui Simppa homme Pärnu uuniklaste poolt naaseb,läheme uudistama.Hindki pelgalt 120 tuhat eeku.Ka noort Sirki tahaks SAHK peamehele esitleda,siis tal Tallinna matkast rohkem muljeid.Tahab ta ju minult pilte ja lugusid SF vanaautoajakirja "Automobiili" Nõmme lustisõitudest,mida Vahuri poeg nii entusiastlikult ja pidevalt korraldab.Rahva rõõmuks.Äsja just käidi Saku Õlletehases ja tutvuti sealse muuseumiga.Kuna tooteesitlust ei kaasnenud siis ma oma kõrvalejäämise pärast mitte ei kurvastagi.
Aga nüüd:head ööd!
Ikka väsimatult teie Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment