Saturday, April 19, 2014

Vist alustasin täna, teisel kevadpühal ja pärast Suurt Reedet

oma potipõllumehe karjääri.Pistes oma väikese parema,ainsa terve käekesega mulda rea seemnekesi, mille hulgas nii rukola,lehtsalati kui murulaugu jt taimealged. Ka oli pakike Bakkerilt kingiks saadud maitsetaimeseemnesegu, millest võrsub kuulus Tootsi peenar.
Üldse olen kevade lähenedes kuidagi üliaktiivne, küllap tõmbab Mimmiliisa mulle varsti käsipidurit. Sest eile hoomasin kaasa poolt välistrepimademele unarussejäetud paju-utekeste jt  lehtpuuoksakeste paraadi. Et selle varanduse äsja Vihulast kohalevedanud florist oli tööle kapanud,kukkusin mängima lilleseadja Pillerit.Tarvo muid harrastusi minu juures pole täheldatud sestap piirdusin urvapühadele suunatud seade kokkuaretamisega. Aluseks võtsin neljakandilise klaasvaasi, mille põhjatoeks  valisin oskuslikult kümmekond Hiiumaa randadelt korjatud põnevat kivikest.Kolmedest oksatangidest polnud käepärast ühtki,nii tuli oksi parajaks lõigata liharaiumiskirvega.Kuna olen siia saabunud ühiskonnast kus pidid iga hinna eest kõigega toime tulema, tulin minagi.Nii et Liiza imestas kui kodo laekus.Et tal tulpide tarvis mu vaasikest vaja läks tuli pärisfloristil kogu lugu teise vaasi komplekteerida. Täna juba mõnedel rohelised leheudemekesed küljeski.
Kui seemendamisega terrassil tegelesin, tuli Patrik uudistama ning oli põnevil et mis papal küll neis rõdukastikestes võrsuma hakkab. Lubasin et küllap temalegi siit köögirohelist jagub. Kas sa siia porgandeid ka mulda paned, päris noor taimeteadlane.Ma paneks hapukurgiseemneid ka kui mul neid leiduks,vastasin. Aga redistest oleksin isegi huvitatud, kuid neidki seemneid mul pole.
Kuna üldiselt valitsevad mu riigis ärevad ajad,korraldas Kaitseliit äsja mu koduküla naabruses Sauel temaatilise õppuse.Sinna olevat laekunud võõrväe üksus ning relvis Eesti mehed, sedakorda mitte leegionärid XX pataljonist läksid olukorda kontrollima ning mede püha Maarjamaad kevadrämpsust puhastama.Kena et valvsust ei lasta kaotsi minna.Hohollide hirmutav näide vist virvendas silmapiiril. Seda enam et neil uus hüüdnimi UROD- Unmarker Russian Objects. Otsetõlget uurige käepärasest vene sõnaraamatust, pakub paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment