Wednesday, April 9, 2014

Kel pole eesmärki,see ei jõua kuhugi

on öelnud mõttetargad,ja nii see ongi.Kasvõi omaenda elu näite varal võin kinnitada.Eluaeg olnud mu elu eesmärgiks võimalikult normaalselt toime tulla,ületada vahel veel ettetulevad raskused nagu punased valitsejad armastasid rahva lohutuseks öelda.Nemad ise neid raskusi mu teele veeretasidki, millest pidin tihti üleinimlike jõupingutustega katsuma üle ronida.Kusjuures elust rõõmu tundmiseks tuli perega nautida seda mida õnnestus kätte saada.
Seitsmekümnendail tõi Suur Juhus - kas see oli ikka juhus - mulle kätte tolleaegse ihaldusväärseima auto- musta eksport Volga,millest kujundasin üle-linna-auto.Punased istmekatted ja punane rool ning punased atlasskardinad tagaaknal.Vältimatu atribuutika tolleaegses kastiühiskonnas,kus kardinatega must Volga oli võimukandja auto, staatusesümbol.Mille peale ei hakanud võmmi hammas kes tahtis sind rajalt maha võtta kui riigi autot oma huvides kasutasid...Et nad seda hõlpsasti teha ei saaks olid isandamehed välja mõelnud nipi-eriloaga inimesed olid vabad kohustusest maalida asutuse embleeme esiustele. Aastal 1988 tõin Soomest eesti lipu sinise MB 220 DSL.Mis oli imeline valik tolajal mil diiselkütust polnud vaja osta.Kolm aastat hiljem nuias selle hea sõiduriista mu käest välja rikkurist  klubikaaslane Mihkel, kes pakkus välja minu ostuhinna-neli tuhat marka, sest auto oli korralik ja sellist tema siit kätte ei saanud.Mina aga tormasin üheksakümnendail taas Soome et osta sealt sarnane diiselauto, seekord pikendatud kerega seitsmekohaline MB 240 DSL.Kaksteist tuhat marka maksin, ja seegi oli iga penni väärt.Sest hakkasin kümnendi hakul soetatud musta limusiiniga taas ametisse - ülelinnaliselt nõutud pulmaautojuhiks nagu oli musta Volga päevil, mil mul iga nädala reedel ja laupäeval oli pulmasõit. Minu kolmas linnapildis silmapaistev auto oli perfektne MB Gelandewagen elik seitsmekümnendate prestiizne mersudziip, mustjas antratsiidivärvi pilgupüüdja, milliseid tolajal oli siin linnas vaid üksikuid.Sellega ma teenust ei pakkunud,vaid korraldasin maastikuautode võidu kihutamisi Saku Safari Männiku polügoonil. Loen praegu palju moesolevaid teooriaid sellest milline on alateadvuse jõud. Vat pole ma kunagi isegi alateadlikult tuumanud seda et mul peaks olema üle-linna-auto.Kuid nii on see eeltoodud näidete põhjal läinud.Tegelt tahaks ma vaid alateadvusega mõjutada oma praeguse elu ja tervise edenemist niipalju kui see võimalik.Pole vist palju tahetud,Taevane Isa.
Meditsiiniväljaandest sain täna vastuse miks me pojuke Patrik on  tihti ärritunud agressiivne,sageli isegi  antisotsiaalne. See tuleneb tema veresuhkru kõikumisest, ülemäärasest magusatarvitamisest. Näiteks suhkur,jäätis,magusad näksid, karastusjoogid toodavad hüperaktiivsust, tujukust.impulsiivset allumatustki.
Põige ukrainamaalaste võitlusväljale.Vene Donetski föderatiivne vabariik või misiganes moodustis ei pidanud vastu ööpäevagi, sest kukkus kokku see derzaavainimeste relvajõul ja vägisi sündinud värdmoodustis. Osutus  vist Kremlile liiga suureks see arenenud maailma surve.Mis defineeris vene fashismi päris adekvaatselt
1.Ühe rahvuse ülimuslikkus
2.Sõjaline domineerimine teiste riikide üle.
3.Suure võimuga ainuliider.
Sisepoliitikast kõnelev ajaleheväljalõigegi väärib tsiteerimist,ajaloo tarvis jäädvustamist
Peaministrikohast loobunud Kallas  kui kirikust ummisjalu põgenev pruut, jalad loori takerdumas ja vunts õieli, pole üksnes koomiline kujutluspilt, vaid see võrdpilt peegeldab ka Reformierakonna positsiooni muutumist.
Kui nüüd saavad teoks need kaks ettevõtmist mis parandavad võimukandjate suhteid meediaga on võimalus et tulevikus me meedias nii julmi väljaütlemisi enam ei trehva.Sain just pressiteate milles on öeldud  Moodustatakse kultuuriministeeriumi töörühm loomemajanduse  meetme muutmiseks. Midaiganes see sõnastus teile ka ei tähendaks.,mina haistan muutusi ajakirjanike ebamäärase staatuse sättimiseks normaalrööbastele. Usku seni kui kännu taga istuva eesti asja edenemisse lisab 28.aprillil Euroliidu Majas kell 12 toimuv samasisuline konverents ajakirjanike teemal. Millest peab isiklikult osa võtma teie eluaegne leheneegrist paadikapten
Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment