Sunday, March 30, 2014

Minu rahva genofond on omadega läbi,ära rikutud

Selline välkvalge hetk tabab igaüht, kes vaevub tutvuma internetikommijate mõttemaailmaga. Olgu kõneall mistahes teema,kasvõi äsjane Vene impeeriumi sissetung neile nö vennalikku Ukrainasse. Ikka leiate-loete ajuvabasid mõtteavaldusi armsatelt eestlastelt, kes peaksid tegema sarnase video nagu arukad venelased äsja teemal MUL ON HÄBI OLLA VENELANE. Kus igas asendis ja tabavalt mõnitatakse putinlikku röövvallutust.Kus selgesõnaliselt võrreldakse pisimehikese retoorikat vana Aadu omaga ning tema propagandamasinat goebbelsliku pii-erriga.Kuidas mõjub suurele juhile, alamõõdulisele imperaatorile tema võrdlemine Hitleriga, pole allakirjutanule teada. Kuid haakrist tema stuudioesinemise taustale monteerituna on jube mis jube. Ja siis selline tiblaroju nimetab MIND fashistiks,no kuidas on see võimalik. Maailm on ikka nihkes.
Naastes meie genofondi rikutuse juurde tahaks väljendada hämmastust kuidas ollakse vaikimisi lepitud sellega et reformerid importisid valge mehe siinse neeguste riigi kuningaks.Mulle üldiselt sümpaatne, haritud inimene nagu tema postil olema peabki.Ning juba algul nimetet genofondi rikutuse tõttu polnudki lähemalt kedagi leida.Mis aga mu kuklakarvad turri lööb, on tema vallatu komme olla majuline oma armulise juures.Ning tasuda hommikuti arve justkui ööbinuks mr.Kikilips Merivälja erisuunitlusega hostelis, kus personaliks kompleksivabad neidised idapiiri äärsetelt aladelt.Minu viga et pole kasutanud tasustatavate piigade häid pakkumisi.Nii taunibki maksmist armurõõmude eest teie paadikapten Neemo E Poldre
P.S. Loen, et kultuuriministeerium eraldas loomeliitu kuuluvaile vabakutselistele loovisikutele loometoetuste maksmiseks 760 340 eurot.Olen samuti eal liige ja freelancer kuid eelmine valitsus pelgas leheneegreid sedavõrd et viskas mu vennaskonna välja loomeliitude nimistust.Selle eest peksti meedias nii Esimest Andrust kui Siimupoegagi,naljakast Langi-poisist rääkimata.Näis, mis meiega teeb tänane valitsus kelle rüül pole punataaka ning manisk on veel puhas.

No comments:

Post a Comment