Monday, June 6, 2011

EestiPoiss

Raamatuesitlus
Tallinna invakojas eile pärast keskpäeva kujunes üpris huvitavaks.Nägime ja ka kuulsime poole saalitäie publiku ees kõnelemas elusat noorkirjanikku Taavi Kangurit, kes kirjutanud esimese tõepärase raamatu "Nii siis jääbki"liikumispuudega inimeste igapäevaelust. Seda soovitatakse lugeda mõistmaks hättasattunu hingeelu.
Ja mina narr lootsin,et selle kirjutan hoopis MINA.Kuna alguse tegin juba siis kui hakkasin jäädvustama omaenda päevi ja mõtteid pärast surmasuust väljumist,insuldist toibumist,ratastoolist väljaronimist.Noh,aga kussa sellega!Mul oli ju vaja suurkooli astuda, parlamenti pürgida...Püsimatu nagu ma olen,haaran aktiivselt kinni igast pakutud soodiotsast nagu purjelaeva madrus ja kukun kohe sikutama.Eile palus Aleksei mind appi võlanõudmisel kellelti Tiit Kurvitsalt,kes tellinud vedusid Männiku firmalt olles rohelusearendaja kinnisvaraobjektil, elamuehitusel Villardi 11 oma firmaga Green Tending 4u OÜ.Aasta algusest kogunenud tasumata arveid 744 euro eest. Ning on karta,et poiss tahab oma äri pankrotti ajada ning võlad korstnasse kirjutada.
Täna lähen Äripäeva toimetusse Andres Reimeri jutule,kes aferisti sulitempudest artikli kirjutanud aastal 2002,kui teda ähvardas viis aastat hallitrellihotellis. Ruudulist päikest pakuti vaatamiseks seetõttu,et oli napsanud ära proua Dorothea Tisenhuseni 10-miljonilise kinnistu Toompeal ja jäänud vahele.Vat kus mul alles mälu! Nii kui olin Volkovi juures näinud võlgniku nime,hüüatasin kohe:see ju tuntud suller!
Ristsõnahullusest om ikka kasu ka -mälu ei kustu ära!
Nokin tera lausa lennult
Nii mulle tundub.Täna alustasin Mimmiga hommikukohvi juures paneeldiskussiooni tarbijakaitse olematusest täielises Eesti Wabariigis.Oponent muidugi väitis,et ta teab kümneid,kes saanud abi tarbijakaitsest.Jah,usun minagi,sest kui justostetud tikutoosis vaid pooled tikud,tulevad kohe appi.Aga nüüd,mil kindlustusfirmade lausrünnak teoksil, ei aita sind keegi.Mõtle ise:juhtub hooletu laps või purjune jalakäija rataste alla jooksma,oled kohe süüdi.O.K.Paljud ei mõista veel,et see tähendab kindlustusmaksete järsku kasvu.Kusjuures keegi ei tea,kas ja kui üldse midagi välja ka makstakse, sest andmekaitseseadus sikutab sellele peale ülisuure saladuseloori.Mina oleksin väga ettevaatlik sellise pügala sisse kirjutamisel ja uuriks,kas mujal Euroopas kah selline tava ilmendub.Kui see tõeks osutub,siis saabki kõik selgeks ilma Eagle Visioni abita:suur liitriik ühtlustab oma seadusi!
Remark.Eile märkan Maanteeameti reklaambannerit "Sõida kaine peaga!" mees lamab sõiduteel,tema labakäest on üle veerenud Kriipsu-Juku,kes joonib teekattemärgistust ning tõmmanud valge triibu üle käelaba.Ja mina mõtlesin kohe,miks just Maanteeameti jooneauto juht on nii purjus,et ei hooma teel vedelevat (joobes?) jalakäijat?
On see enesekriitika ilming?
Kes teab vastust,helistage automehest paadikaptenile
Neemo E.Poldrele, kasvõi kell kaks öösel.
P.S.Enne toimetusse sisenemist helistasin Tiit Kurvitsale ja rääkisin võlatasumisevajadusest.Lubas asja uurida ja õhtul taqgasi kõlistada.Näis-näis,kuis läheb ja kas saan oma võljanõudjatasu välja teenitud.Männiku mehed on ausad mehed -kui neile töötad, nemad võlgu ei jää-alati on nad kõik kinni maksnud kui juut vasikanaha...

No comments:

Post a Comment