Friday, July 24, 2009

EestiPoiss

Tervitab ja vana kamraad Einar Vallbaumi õnnitleb,kes tänasest oma kodukandi maavanemaks määratud! Väga tubli mees,kelles kunagi nõuka ajal olevat ma kirjutanud olukirjelduse kuidas noor autojuht sügisese saagikoristuse aegu kombainirooli kargas.Olin käinud isegi otse põllul lugu tegemas.No ise ma seda seika mitte ei mäletanud,kui kunagi mitte väga ammu,juba tänase EW aegu, tema veondusfirma Lajos juurde Fordi esinduse avasime,tuletas ta mulle seda seika mõnusa huumoriga meelde. Kuipalju taolisi huvitavaid kohtumisi on minevikku vajunud ning tolmukorraga kaetud!Oma suhtekorraldaja karjääri algust mäletan küll:et kaks koos minuga Ajakirjandusmajas töötanud venelannat mind miskipärast oma peresuhteid klaarima palusid.Miks,eitea.Kuid Õhtulehe jüngrina tuli tihti käia majavalitsustes kodanike kaebuste põhjal juttu vestmas -et miks sigatsete,seltsimehed? Tol ajal oli ju usk neljanda võimu imettegevasse jõusse määratu.Mõnegi hõlpsasti lahendava kitsakoha saime ühisjõul isegi kõrvaldatud,mäletan.Kuid miks esimene,päris tundmatu naine mind kutsus Kopli kanti oma padujoodikust ja kaklemishimulist meest noomima ja kust ma selle julguse võtsin - minna relvastamatult slummi alkonauti kantseldama!? Noor ja loll,mis muud.Kohe oleksin võinud öelda:mis see minusse puutub,ega mina Vasjat jootnud ole ! Käisin peres ära ja vestsin päris arukat teksti oma arust.Isegi kulmu rulli ei löödud! Aga järgmisel korral,kui kuulutusteosakonna juhatajanna pihtis,et mehel mingi salapärane amet.Kaob etteteatamata mitmeks ööpäevaks,kui naaseb,on närviline ja muudkui joob,vehib (ilmselt) ametirelvaga,lööb pisitütart, olmekuludeks pennigi ei anna,kuigi omal suur raha ilmselt liigub...Vat sinna KGB-poisi pessa- minu arvates-ma küll pelgasin minna. Mine hullu salabooni tea,laseb mu veel maha! Sest armukade pidi teine kah olema...Nojah,küllap too soliidne daam ise oma mured likvideeris.
Libauudiskilluke kulub jutu lõpetuseks ikkagi ära.Kesikute,pealinna ametnike Elmar Sepa ja Ivo Parbuse vestluste KaPo salalindistused,mis eile Luigepoja Ekspresseni veergudel sõnasõnalt kirjas,antakse kohe-kohe välja DVD peale salvestastult.NB.Müügitulu läheb loomulikult otse korruptsiooni tõkestamiseks(!?).
Miks maestro Eints väidab,et meie elus on täna vähe huumorit?
Vana Baskin,lugupeetu,vist ei viitsi jälgida toimuvat.
Aga teie.sõbrad olge terased ja kreatiivsed.
Selleks jaksu ja huvi!
Parimate tervitustega
teie Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment