Wednesday, July 8, 2009

EestiPoiss

tervitades viipab:tere kõik see mees(ja naine).Milleks enam paarilisi paari siduda kui inglise teadurid just loonud inimese tekitamiseks kunstliku alge. Ei viitsi seda rohkem kommenteerida.Vaid ühe killu pillaks veel: teine teadurite rühmake tuvastas,et iseloomu määravad geenid -tervelt 50% on päritav,30 % jääb juhuse hooleks,20 määravad keskkonnategurid.Ent kodu ja vanemate mõju olevat nullilähedane(?)No minul küll mitte - minu ürgselt vastaline hoiak maailmavallutusplaanidega natside vastu on usutavasti kasvatuse tulem:ei salli ma kumbagi,olgu nad pruun-või punasärklased.Ja lasku väikerahval elada ning õitseda.Kui nad seda oskavad või tahavad.Inimese loomisele kunstlikult lähenedes ju vist toodaksime juurde ajuvaba seltskonda.Nagu tõdes Neeme Korv oma Postimehe arvamusavalduses.Terav puudus on professionaalsetest, tasakaalustatud arvamusi esindavaist/serveerivaist,oma rolli tajuvaist ajakirjanikest.Hr.Korv räägib ajude äravoolust kirjutavast pressist,kuid kas neid seal viimasel ajal kuigipalju oligi?
Ajudeta persoonide tulv on matnud enda alla helgemaid päid igal elualal. Näiteks kasvõi pildike Tallinnast, mu kodukandist Sambla tänavalt,kus kesk teed otse teeauku on pistetud koos mullapalliga kasvama meetripikkune kahara võraga puukene.Lehestik ei reeda,kas pärn või kask.No loo siis veelgi juurde kunstliku ajuga veelgi vähem mõtlevaid olendeid(!)Kes toodavad šlaagreid nagu:
Ma kuulun sul
sa kuulud mul
ja süda teeb mul bum-bum-bum...
Kui taoliste tekstide eest isegi makstakse,miks ma siis neid ei tooda?Vist olen liiga intelligentne- see 50 prossa lööb välja/üle ?
Luuletamist olen proovinud,nagu üks ammune blogikirjutis paljastab.Ent Luigepoju Expresseni toimetaja Kalev Kesküla ei pidanud trükimusta vääriliseks.Jäägu see tema hingele.Mulle igatahes meeldis.Kuigi ei olnud runnellik,ometi päevakajaline ning -teemaline.
Kaen hoopis teisele kapsamaale.Kohtusin hommikul vana rallisemu Viktoriga,kes plaanib importida Lõuna-Prantsusmaalt siia Maarjamaale häid veine.Ja palus mu abistavat kätt joovastava vedeliku promomisel asjahuviliste trahteripidajate hulgas.Kuna leidis oma varalaekast mu kunagise pii-err ametimehe visiitkaardi,kus Toompea trahteri logo kenasti peal.No oli mu eluloos selline vahepala pärast Autoregistrikeskust kui kisendav rahamure kurku nööris.Vanakurat oli näljaga kärbseid põske pistnud,mina läksin restosse tööle ja kafisin iga jumala päev tasuta lõunaroogasid.Kui õlleisu kallale kargas, siis paotasin portmoneed.Muidu mitte.Palk polnud teab mis,kuid otse näppu.Ja raskel ajal oli sel suur väärtus,sest oma leheneegritöö pealt maksin maksud ja sain tervisekindlustuse.
Tervitan teid ja soovin,et tegeleksite mingi hobiga mis teeb rinna rõõmsaks ja kõtukese täis ning et teilegi selle eest makstaks!
Väidetavalt onvad sellised inimesed need kõikse õnnelikumad.
Kõike head-paremat!
Ja olge nii tublid kui vähegi jaksate.Ning kontrollige veresurvet.
Terw.teie Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment