Tuesday, July 21, 2009

EestiPoiss

Kaunist juulilõpu vihmase päeva õhtupoolikut kõigile lähedal ja kaugel!Minul tänane päevake igatmoodu kenaste laabus.Polnud ma küll see mees,kes Nõmmel SEB panka röövides kella 11 paiku oma relvataolise esemega ca 20 tuhat pangaisade väljalüpsi-pirukast haukas.Kuigi sedaaegu ma just 33.liini bussis ukse alt möödusin.Jätkugu julgetel huntidel rasva rinnaesisele!Mina ei arva,et asi nii hull oleks.Et peaksin oma SigSaueri koopiaga lippama raha tegema.Hea kui Heikiga võisteldes tolle õhkrelvaga Hiiumaalgi õlepurkidele mulgud sisse põrutan.Sest homme kohtun Nõmme turul vana semu Viktoriga kes Prantsusmaalt häid ja soodsaid veine importima asub. Millisele toimingule teie alandlik teener plaanib oma toetava õla alla panna.Sest homme saabub kaks esimest ampulli,mille serveerin mehele nimega A.P. kes tunneb asja ning vahendab sommeljeede töid ja tegemisi EE veergudel.Sest paraku olen ise veinimaailmast kaugel, vat France brändy maaletooja oleks mu parim sõber(?)sest dr. Hille Leht, mu palatiarstki kinnitas:Enno,kui kõrvulukustav kärakahimu kallale kargab,libista teravat, kuid üpris mõõdukalt.Veinsi ning õllega ära suurt vallatle.No olgu-olgu. Elame üle.Kuulates Väikeste Lõõtspillide uut plaati "Pidu Avalikus Majas", millel blatnoide lauluke Odessa lõnguste vanast heast repertuaarist:"Ema,ma suli armastan!" Originaalis siis "Mama,ja zulika ljublju!"
No lihtsalt super!Kahju,et ma ei mäleta kõiki armeepäevil kuuldud neid blatnoide ja Võssotski laulude sõnu.Nii mõndagi suudaks ilmselt meie tänapäevasesse noortezargooni pikkida.Olin lausa vaimustuses laulukest kuulates ning hommepäev ruttan plaati ostma!Tundub,et mu tänavuse loomingulise avardumise kursuse mõju jätkub.Lakkamatult ja järelejätmatult.
Muide,kui te veel ei tea,siis :kukk oskab uluda(?) ja traktor "võtab saba taha",kui niiduk talle pepusse haagitakse ja läheb sõiduks põllule.Seda teavad ja märgivad ära kaks tehnikahuvilist pojukest,kui nendega sinna meretagusele maale purjetada.Suvi jätkub-äkki läheb veelgi õnneks?
Aga teile nüüd lehva-lehva!
Parimat
Neemo E.Poldrelt

No comments:

Post a Comment