Monday, January 23, 2012

EestiPoiss

Reformikad tõmbasid endale vee peale
kui isegi elukutseline poliitik,mu vana hea töökaaslane transpordiministeeriumi päevilt,toonane ametiühingutegelane Eiki Nestor,SD, väidab tänase EPL- veergudel,et reformierakonna väljaviimine valitsusest on möödapääsmatu.Sest mõttetute dogmade küüsis vaevlevate onude hoidmine seal on riigile,rahvale ja ka päästjatele kahjulik/tsitaadi lõpp/.Riigilt koguja Peeter Laurson,mulle suht tundmatu aferist sealt künkarahva seast,oskas võrrelda tuletõrjuja ameti ohtlikkust kaubanduskeskuste kassapidaja omaga.Anna armu või Tule,taevas,appi,hüüataks klassik.Milleks meile arenematud ja õppimisvõimetud verisulis nö poliitikud,küsiks ma taaskord nõudlikult.Ise kahetsete,et vana pritsumeest ja piisavate vaimuannetega varustet hallipäist lonkurit sinna varga mäele ei lubanud.Mul oleks jätkunud piisavalt oidu,et mitte lauslollust suust välja pritsida.Et ma teist korda üritaks,peate tulema mulle koju Nõmmele terve delegatsiooniga, et ma soostuks teisel katsel mäkke ronima.Kui ulatate uue Hummeri võtmed, hoiatan-sellega mind ära ei osta.Raha on mul omalgi.Ja see kogukas naelakast pole üldse mingi linnainimese vehiikel.Mitu tonni lolli rauda,teab veendunud automees.Minu väärt tagumiku äravedamiseks piisab täiesti uuest Suzuki Grand Vitarast.mis mul juba õuele veeretatud.
Mille alusel küll inimesi sinna üles püünele kutsutakse ja kõrgete postide otsadesse istutatakse, arumaeisaa.Mõistuse olemasolu igatahes primaarne ei ole.Äkki on vastus Pikri omaaegses sm Tsäbovõitra hinnangus -pead olema loll ja lõpuni ustav.
Lubatagu kahelda-kas siis minusugune passib
küsib paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment