Sunday, January 22, 2012

EestiPoiss

Kirjanduslikke elamusi
tõotab laupäevase PM-i Juurikas,kus üks Mart,see Juur nimelt,pilkab teise Mardi elik ajaloolase Laari kirjanduslikke harrastusi.Et hakkab teine nüüd lasteraamatuid isamaalises vaimus ümber kirjutama. Sturmbannführer Sipsik,Mõmmi ja haubits, Alice Venemaal,Lotte läheb leegioni ning Metsavend ja Karlsson katuselt,aga ka Natsitrallid saavad olema piisavalt põnevad ning noort järelkasvu köitvad kirjandusteosed.Mida mõtleb Laar seda lugu lugedes,ei oska mitte aimatagi. Kuid usun,et mu relvavend Kaspar ja teisedki luksuvad vaimustusest kui me klubi järgmisel koosolekul teemat käsitlen.Sest head nalja on elus paraku liiga vähe,seda lihtsalt peab märkama.Või ise tegema.Usun eneselgi naljasoont tuksumas.Kuid Kivirähk ega isegi see Rohke Debelakk ma siiski pole.Keskendumise asi vist.Sest ammuste sõprade arvates naljamees ma ju ikkagi olin.Igas seltskonnas,eriti väikese vindi all.Landi-poiss isegi kippus vahel jäljendama,kuigi veits ebaõnnestunult.Mäletan juhtumit Viimsis.Kui Toivo oma silmarõõmu korteris pisiremonti tegi ja aknaid värvis.Neiuke teatas ühel hetkel,et tal vaja sõita bussiga linna hambapastat ostma. Toitsile meenus kusagilt kuuldu ning ta põrutas-Millal hobune enne hambaid on pesnud.
Oligi kaunis ja habras sõprus läbi-plika ei lasknud vaest humoristihakatist enam oma ihule mitte lähedalegi,kodust rääkimata.
Mida ma siis valesti ütlesin,päris sõbrapoiss minult kui oma muret kurtis.Ent plika läind kui lehm oleks sabaga löönud...
Valige ikka teemat,aega ja kohta kui nalja viskama hakkate
soovib ja soovitab paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment