Sunday, January 15, 2012

EestiPoiss

Miks on Eestis hea elada
sest siit on lähedal Soomes tööl käia,kinnitab PM-i Juurikas,kes on nagu masuurikas,jutlustab vast ainsana tõsist-elulist huumorit me tänases täielises EW-s.Mina tean teistki põhjust- sest minu ammune lemmik Hando Runnel on üllitanud esimese luuleraamatu pärast me vabanemist kurjuse riigi võimu alt.Usun,et hommepäev lähen ja ostan koju Pendliraamatu koos pendliga pluss Runneli vastse värsikogumiku Tähed tahavad sõnaks.
Tulebki lugeda,lugeda nagu hull,sest muidu juhtub nagu S-lehe lapsajakirjanikuga kes tänases lehe pealkirjas tõsimeeli väidab-Varastati haruldane jalanõukogu.Pärast killumeistrite/ka minu/ pilavaid komme on tehtud oluline parandus- Varastati jalanõude kogu,kus oli jutuks kelleltki pihta pandud paarisajane Nike tossude kollektsioon.Mis korrigeerituna öeldes ongi üheselt mõistetav,mitte nii nagu esialge abrakadabra.
Remark.Naastes eilse teema manu,mis käsitles lähenemist meedias pakutavale,et hoitaks meeleolu ning valitaks infot,meenus seik minevikust.Kui paari aasta tagune riigikeelne printmeedia käsitles Tõnismäe Pronkspuusliku juures toimuvat negatiivses võtmes-et selle ümber linnapargis tarvitatakse vägijooke ning laaberdatakse,oli see mulle märk- midagi suurt hakkab juhtuma.Muukeelsed sõjavõitjariigi esindajad ei suutnud/osanud seda märki lugeda,ning need ohjeldamatud pidujoovastused jätkusid.Seega polnud mulle üllatuseks,et memoriaali juures toimuma hakkav riigivõimu action lõpeb sellega,millega lõppes.Nii et kõnealune teadustöö-otsi meediast märki-peab paika lausa täiega.
Eilses ajaloo-tagasivaates 20 aastat tagasi olid ETV-s vaimustavad nii Indrek Tarand kui näitleja Merle Palmiste.Mõlemil oli lähiajaloost meenutada ühte koma teist ekstraordinaarset. Usun,et oli me minevikuteekaaslasi,kes nautisid täiega nagu mina.
Olen teinud valiku lähiajalooraamatuist,mille hulgas on viis-kuus,mida tahaks tingimata lugeda.Kui need tembud tehtud,siis muljetab teiega
teie ustav paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment