Friday, October 23, 2009

EestiPoiss

Õhtutervitus,lugupeetavad !Nädalake taas oma loogilise lõpu leidnud. Pr.Anna Verschiku semestri viimane loeng keeleteaduste alustest oli taas tasemel.No on (ilmselt juudi verd venelannal) temperamenti! Loengu ajal auditooriumi ees seistes mängib selle välja täiega!Kui viimati koolivend Uwega teemal muljetasime, märkisin ära daami ülipõnevad, lausa retilaanemäelikult suured ja väljendusrikkad silmad,mis justkui Reti L. (täna taas Reti Saksa) graafikalt maha astunud.No nii julge ma ei ole,et seda prouale endale öelda.Kuigi tahaks.Mõtleb veel,et kipun eksami eel plusspunkte koguma. Aga ega ma ütlemata ka ei jäta - kasvõi kevadel, kui semester läbi.Aga oma ainet valdab ja pakub nii,et ole vaid mees ja mõtle kaasa.Kuigi loengute lõpul võiks käsitletud teemal alati pisukest diskussiooni arendada.Seda näitab kasvõi sülemina sumisev tudengikobar ta ümber,kui jutt läbi.Oli minulgi pisukene remark ütelda.Kui oli rääkinud, et võõrsilelavate eestlaste keel kontaktide kaudu muutub...Kinnitasin,et isegi märganud,kuidas oma elu Rootsimaal elanud tädipoeg Heldor ütleb lifti astudes mulle :Trüki nööpi-truck the nupp kui ümber tõlkida(?) Või et Rootsi Eesti Päevaleht kirjutab:käisin kaupluses ja konsumeerisin... Annagi tunnistas,et paslikud näited otse elust.
Aga missunderstandingu probleem mind aeg-ajalt vaevab.Saatsin just oma registreeringu A. Buinevichi eetikaeksamile,sest sain aru,et kuna eksam kahel päeval on,tuleks nimi kirja panna.Ent õppeassistent Helina vastas:kui tegu korralise,mitte järeleksamiga,pole seda üldse vaja.Miks pagana pärast ma sedasi arvasin?Üksiku hundina koolidzunglis mütata pole just lihtne(?)
Iga algus on raske?Küll ma harjun.Peaasi,et keegi pole kellelegi võlgu ja JOKK.Nemad ei maksa mulle ei stippi ega toetust,mina ei maksa neile õppemaksu.Peaasi,et olen tegevuses ja taastun.Mentaalselt ja füüsiliselt. Juba hoian vasaku,elutu käega bussis torust kinni,kui liikumise rütmis kaasa tuigun.Ja tunnen,et kuuajane sõiduharjutustsükkel on piisavalt jõudu-jaksu lisanud. Füüsis muudkui areneb.Ja jõusaali piletit polegi vaja. Need Silva õppehoone trepid oma viie korrusega on kah kui Issanda õnnistus:muudkui roni ja rassi.Nii et higipull otsaees.
Just märkasin,et InvaKojas täna tondipüüdjate õhtu on.Pooltunni pärast algamas.Mis tondipüüdjat minust,lonkan ja komberdan.Igale Tondule magus suutäis - ei ma lähe mitte kuskile.Olen parem perega/pojukestega kodus.Just toodigi nad mulle ja Mimmile hoida.Ja ehitajad lahkusid -kes tegid uued aknaääred ja paigaldasid -lauad.Mis oli pooleli terve aasta-ajast, mil maja sai uued silmad.
Ja vist on Mimmil plaanis homsed värvimistalgud:kui "ühiskajuti" seinad saavad vastse värvkatte.Mis "polee pahaa",kui Reiljani Villut tsiteerida.
Olge mönzad ja lahedad!
Tervitamast teid ei väsi
endiselt teie Neemo.E. Poldre

No comments:

Post a Comment