Saturday, October 17, 2009

EestiPoiss

Hommikust,inimesed armsad!Kena keik.Täna-homme üllitab Õhtuleht klassiõe Kaisi (või Kaisa) intervjuu minuga teemal : mis mõttega sattus üks Enno vanuigi veel koolipinki?Oli huvitav seik ses loos:neiuke pole veel koosseisuline kõmuajakirjanik,kuid sugemeid juba nokib ja viljeleb.Ehtsas S-lehe stiilis muutis mu lause sisu müüdavamaks.Mina ütlesin selges eesti keeles-kui töötad ilma diplomita reklaamijuhina, pressiesindajana ja koolitusjuhina ning marketingispetsina, pead seda tajuma ning olema oma igapäevatöös parem neist,kes värava taga kraabivad ning diplomid hambus firmasse sisselaskmist nõuavad vms...Kais aga põrutas:kui oled diplomita,pead kümne küünega oma kohast kinni hoidma(?).Ma ei kippunud ta versiooni mitte parandamagi,kuna oli kokkulepe et võimalike faktitruuduse-apsude pärast lugu enne ilmumist lugeda saan.Ma ise öelnuks nii:kuna hobi ja töö kattusid ning selle eest isegi maksti,tegin oma tööd mõnuga ja loominguliselt. Näiteid toonuks hulgi.Kuidas uut Cougarit,mida keegi Eestis veel näinudki polnud,käisin potentsiaalsele ostjale ning Rakvere rikkurist firmaomanikule tema kodus esitlemas ja proovisõitu pakkumas.Kuidas Ford Ka sõidumõnu kaifimise pärast korraldasin Mäo kolmnurgas kliendipäeva,kuidas Ford Focuse esmatulekul viisin tolle Kuressaare klientidele Rannahoone-kuursaali juurde saarlastele prooviringitama.Tegin neid kliendiesitlusi loominguliselt ja käigupealt.Kui teadsin,et uus ja huvitav mudel nädalavahetusel vaba ning mõni automüüja nõustus kaasa tegema/ühes tulema.Ei mõelnud siis sugugi selle peale,et mõni diplomeeritud jopski võiks silmapiiril passida ja mu ametiposti ohustada. Vaid tegin kõike,sest mulle meeldis.Mu direktor Sergo ikka vahel ütles,et kutsu ise,kes nõus tulema.Mina korraldust ei annna.Sest vaba päev ju-pärast nõuab puhkepäeva tagasi.Nii muutsin ise oma elu huvitavaks. Sain nii testida kõiki pea kõiki uusi Forde,mida muidu poleks saanud nii pikalt.Ja suhtekorraldaja- reklaamijuhina tegutseda,otse klientidelt tagasisidet saada.Mis samuti kutsetöös hädavajalik ning mida koolis ei õpetata.
Aga nüüd sean sammud raamatukogusse.Sest kuu algul eetikas eksam ning mul vaja lugeda lisa Immanuel Kanti Eetilisest inimesest.
Ja katsuks leida aega ka Invaliidide Koja taasalgava Loomingulise Avardumise Kursuse tarvis.Kas esmaspäeva või neljapäeva õhtul.
Nägesh! Ja lehva-lehva
teie Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment