Tuesday, October 20, 2009

EestiPoiss

Õhtust,blogerdajad ja -huvilised!Pean öötundidest lisa napsama juba,et toksimise päevaplaaniga joonele saada.Õpinguis eile huvitav päev oli:tuli omal artikkel kirjutada ja praktikumis pinginaabrile hinnata anda.Uwe,üks vabakuulajast kutt,mu värske ja erksavaimuline tuttav jäi loengule hiljaks. Arvasin juba,et ei tulegi ja ajasin liini kahe neiuksega,kes mo kõrvale maandusid.Sest mul oli kogunisti kaks artiklikest valmis.Üks ülikoolilehele Tule Tee.See sündis 18.liini bussis kui kooli sõitsin.Kohapeal jäi vaid pastaka seest paberile lasta.Kolmele lehekesele mahtus kenasti too zanri poolest repliik- elik elamus esimesest rebaseõhtust pealkirjaga "Tibikolledzis valva oma sõnu,mees!" Teine oli ühel neljast etteantud teemavalikust"Minu partei lubadused ja teod".Võtsin sarjata reformereid, kes vannuvad kesikuid lasteasutuste raha kärpimise pärast,kuid pole ise sugugi etemad.Minu resümee:pada sõimab katelt.Selle adresseerisin Tallinna Postimehele,väites õppejõule:suuremad lehed on parteide kontrolli all.Kirjutaja peab ise valvama ja tuvastama,milline lugu kellele suunata.Et ikka avaldataks.Minu mullukevadine stoori ei passinud Postimehe ega EPL-i sisse,kuna poolkogemata kiitsin Keskpartei töövõitu: Pirita teele tekitatud ühissõidukirada(?).Hea,et ei jätnud jonni ning pressisin Linnalehe toimetuse uksealt sisse.Kuhu mahtus kärbete ja muudatusteta...
No jääb poolele.Kolmas kord läks jutu otsalugu puu taha kut lehm oleks sabaga löönd.
Lehva-lehva !
Teie Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment