Sunday, May 24, 2009

EestiPoiss

Moens,mina jälle siin.Toks-toks juba mõnda aega.Pühapäev on selleks loodud,et saaks terve päeva joodud.Nii lauldi mo noorusaal.Tuli meelde just,et lubasin selle lorilaulu sõnad üles tähendada Hiiumaale, naabri-Tiiu õele,kes külalaulikuna akordioni saatel ikka me jaaniõhtuid sisustanud. Nüüd peangi hakkama selleks mõttesoppe kammima.Kaugel too Jaangi enam...Folkloorikogumikku,Soome Instituudile, sai saadetud just mälestustelugu esimesest Soome sõidust aastal 1978, kui Tamperes, Turus ja Helsinkis vanaautokultuuriga tutvust tegime.Kaaskirjas küsisin, kas võiks saata mõne fotogi posti teel loo juurde.Ma ju ei suuda skännida ning elektrooniliselt teele vuhistada...
Nüüd pean englishi kodutööd veel uurima.Kümmekond lauset vaja eesti keelest tõlkida,homme on viimane tund Atanasega enne ta naasmist koju Macedoniasse.Vaene poiss oli äsja kurgupõletikus ja üle-eelmiseks tunniks oli kuri igemepõletik just sundinud ka mõnest kihvast loobuma.Mis tegi ta suht kõnevõimetuks ning sundis pidevalt käima verd sülitamas...
Täna mõtlesin välja,miks nii rahutult ringi sebin ja saja asjaga korraga tegelda üritan.Ju alateadlikult,sest tunnen,et minu seda va allesjäänud aega ei pruugi kõigeks jätkuda,kui lihtsalt päevad/tunnid maha molutan.
Elada tuleb nii,et poleks piinavalt valus valesti elatud TUNDIDE pärast,oleks minu tänane asjakohane versioon.
Aitab see,kui teen plaane päevaks/nädalaks/kuuks ning neid realiseerin.Ja veidike kahju on sellest,et mida olen vahel suuremat ette võtnud,pole nii korda läinud,et sellest korralik tööots saaks.Nagu see pii-err ja turundusabi töö MAZi esindusele Männikul nimega EuroMaz.Millega alustasin kolm-neli aastat tagasi.No lihtsalt see MAZ-auto ei müünud nii hästi ka enne MaSu saabumist,et võinuksin loota mingile korralikumale rahale korragi kuus.Abiks oli ju seegi,kui läks korda esitada kahetonniseid arveid mitmel kuul,kui vana Volkov märkas minust abi olevat olnud.Koduleheküljele sain mõnedki korralikud artiklid saata ja minu Maalehtki avaldas üht koma teist. Polnud paha toimetusest saadud sümboolsele honorarile kasseerida sama asja eest MAZi meestelt nati lisa,et töövaev mingilgi määral tasutud saaks.Polnud ju eriti lihtne teha kepi najal liikudes uute mudelite esitlusi koos vastavate stsenaariumite ja kutsutavate nimekirjaga pluss minu sõnavõtuga,sättida ka müügijuhile, noorele Volkovile sõnad suhu ning manageerida saatelõik liiklussaatesse STOP,mille vormistas mu palvel ja juhatusel Allan Muuk, vana semu.Kui Männiku sellid ise valdaks riigikeelt, mul seda äri polekski.Ja kui vana Volk e Vitali Volkov poleks ammustel aegadel olnud mu hea töökaaslane,kui Autotranspordiministeeriumi pressis töötasin.Vaat kui palju mängivad elus kaasa head,lugupidavad suhted heade inimestega !Nagu nüüdki,kui pean hakkama kokku panema Autoettevõtete Liidu senist ajalugu.Toonased mu bossid on mitmed tänagi mängus,keda pean minema jututama.Ning mul tuline heameel,et võin kõigile julgelt silma vaadata.
Soojalt soovitan teilegi:saage ikka end ümbritsevatega nii läbi,et suhteid jätkuks (võiks jätkuda) ka aastakümneid hiljem.See on investeering,uskuge eakat pii-err vanakest,hallipäist vanaonu.
Teie Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment