Monday, May 18, 2009

EestiPoiss

Õhtust,blogihuvilised!Kusagilt meediast lugesin kildu a la blondiininaljade lahtri produkt:sex on justkui lumi -iial ei tea,mitu sentimeetrit sa saad ja kaua jätkub...(?)Tõele otsa vaadates see ju suureltjaolt tõde ongi...kuigi imbunud mujalt laenunaljana meie maale kui telemängud,mis kogu ilmast kokku ostetud-justkui me ise peale skype,i ja hotmaili enam midagi muud genereerida ei suudakski.Song contest Võsalaul 2009, mis äsja kõlava akordiga lõppes,oli vist üks väheseid omamaisete mõttehiiglaste vaimuprodukte.
Lingvistilisi remarke kah sekka:kui kuulete tänasel päeval korralikumate slaavitaride suust uudiskeelendeid:nahh,pohher või blin,katsuge mõista,mitte hukka mõista.
Maakeeli siis vastavalt:nahhui,pohhui ja bljäd.(!)Aga nii te väljaspool Koplit või Maardut väljenduda ei tohi...Muide,täna tabas teie alandlikku teenrit e.leheneeger Neemot hämmastav üllatus:minu austet tohter Hille Leht, kes nii emalikult kandis hoolt õnnetu ajulaksu saanud poisslapse/minu eest Järve haiglas aprillis 2002,põgenes juba teist korda sel kuul minu eest.Ei andnud end kätte kokkulepit tunnil täna k.13,vaid teatas: Magdaleena haigla juhtkond on keelanud kohtuda ajakirjanikuga. Sama väitis ta poolihääli ka eelmisel kokkulepit ajal nädal tagasi,kui läksin temaga tööpaika kohtuma. Ta palus vabandades saata meilitsi küsimused ette,et seekord saaks haigla kõneisiku juuresolekul vestelda(?).Vahepeal leidsin internetist,et tolleks persooniks on vana tuttav Ajakirjandusmajast: Svea Talving.ajakirjanik Heikki Talvingu eksabikaas.Eks vist seepärast,et vahepeal elas avalikult kokku kellegi sotsiaalministriga,kellega tegi intervjuusid ja midaiganes veel.Kui äkki mu tema telgitaguste actionite, tausta teadmised sundisid mind Magdaleenast eemale tõrjuma?Muidu ma vaevalt invapressi esindajana persona non grata oleksin.Sest kogenud autotoimetajana pole ma küll kunagi ühtegi tohtrikitlis asjapulka rattale tõmmanud ega muidu peksnud kui rannamees rotti.Kas on asi äkki selles,et mu relvavennad-ajakirjanikud on unustanud Juhan Peegli õpetuse kreedo: "Ajakirjanik sa võid olla,kuid Inimene sa pead olema!" ja nüpeldanud Hippokratese vannet eiranuid halastamatu järjekindlusega ja nood nüüd pelgavad leheneegri varjugi?Olgu kuis on,jääb vaid loota,et mu perearstil dr. Kõressaarel kurja ülemust pole,kes valvaks, kellega proua trehvab,mida teeb ja räägib. Sest siis jääb mulle võimalus teha persoonilugu tolle teise hoolitseva ja südamliku tohtriga,keda tunnen. Miskipärast hoidun jututamast suvalist kitlikandjat,sest mine tea, mis luukere juhutädil kapis võib olla.Nagu kolleeg Leo tegi kord partorgi sooovitusel loo Saku autobaasi saadikukandidaadist,plussmärgiga sohvrist,kelle kohta päevake hiljem tuli solvunud kolleegi kõne:Teie, Randmaa, küll kiidate meest taevani ,kuid tema varastas baasis minu autolt tahavaatepeeglid(?)Ma ei või ju kiita arsti,kes unustas patsiendile käärid kõhtu või amputeeris alt terve jala?
Keeleõpinguist niipalju,et järgmisel esmaspäeval annab Makedoonia vabatahtlik Atanas viimase englishi tunni,kontrollib kodused ülesanded ja pühib jalgelt Eestimaa tolmu.Läheb oma soojale kodumaale tagasi. Tänavune kevad on noormehele osutunud üpris ruineerivaks:alul kuri kurgutõbi, mandlipõletik,nädal tagasi igemepõletik koos mõne toekama hamba eemaldamisega,.Mis ta suht kõnevõimetuks ja õnnetuks muutis. Täna oli hoopis kobedam.Lausa õnnelik,et varsti siit karmi looduse stiihia käest ära põgeneb...Mulle lubas oma kodukandi vanaautofanaatiku,kellegi professori koordinaadid jätta.
Homme trehvame kõigi omamaiste,kodukandi vanarauafännidega k.19 paiku Nõmmel,uue turu parklas.Kust suundume Kuusallu,taas kellegi rauahullu kodusesse tööriistamuuseumisse...
Tänavune esimene Lustisõit,kus näeb uustulnukaid,talvise ennistamistöö vilju.Mina olen platsis rohkem seetõttu,et teha ülevaatelookene ajakirjale Automobiili ,mida ootab minult Helsinkis toimetaja proua Riitta Kastemaa.
Head und nüüd,lehva-lehva!
teie Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment