Wednesday, December 24, 2008

EestiPoiss

Moens,te ristirahva esindajad,kes te esivanemate traditsioonide vaimus õhtusündmusteks valmistute!
Vat hommikusündmuseks oli veesurve puudumine Nõmmel,Pääskülas ja Sauel.Mispeale helistasin üleaedsele Kimmeli-tädile,soovisin häid jõule ja olin valmis veevärgi-uudist pärima.Proua jõudis ette:pühad küll,aga vett ei ole!Mida mul oligi vaja teada.Ja internetist sain kinnitust oma interneti-põhise teatritegemise vajadusest. Postimehe kommikastis põrutaski üks kirjaoskajast idioot:Valisite keskerakonna-saite nüüd!
Proshla zima-nastalo leto-spassiibo Leninu za eto! tuli meelde eelmise juhtpartei teemakild.Et igas eluseigas peelgeldub partei juhtiv- suunav roll.
Oh Issand-anna mulle jõudu võidelda sellega,millest jaks üle käib.Ning leppida sellega,mida ma muuta ei suuda,tahaks seepeale kosta.
Kuidas noid ajuvabasid kaaskodanikke ikka nii palju on,ei mahu mulle pähe.Ent kui meenutada,et ENSV esimene trolliliin avati Teaduste Akadeemia ja Seewaldi vahel...

No comments:

Post a Comment