Tuesday, December 23, 2008

EestiPoiss

MIDA MA VEEL TEINUD EI OLE-rubriik sai täna täiendust:kuna mu invasõiduki-parkimiskaart oli ajahamba poolt vigastatud,sammusin Linnaviletsuse teenindussaali seda ennistama. Ametnikutädi selgitas,et kõigepealt vajaks ma taas sedasama perearsti tõendit,mille põhjal mulle see papper väljastati.Mina juhmi näoga pärima: on meil e-riik või ei ole?
Tema pareerib:Siis veel ei olnud,s.t.paar aastat tagasi(?).
Ja kohe räägib 48st kroonist,mis mul loovutada tuleb.No armas taevas,kas päikesest puretud ja murenenud sildi pean jälle kinni maksma?Kuna kogu üleilmse kriisi taustal Tallinna linn üks ütlemata õitsev oaas on, nagu Hundisilma-isand äsja teles väitis,ei saa see õitseng ometi rajaneda meilt, invapenskaritelt röövitud pennidel!
Eemale teie räpased,aplad käed minu rahakotist,mõtlesin ja lubasin probleemi kajastada ajalehes.Sest just nüüd, Jõuluaegu,saab selle raha eest saastamarketist veikse Asuniku pluss Reval Cafest lihapiruka!Tädike seletas,et tema ei tea kaardi maksust midagi,kuid raha tahaks.Lubasin lahkelt:maksan ära,kuid honorarist saan tagasi,kui kirjutan.See mõjus, proua haaras telefonitoru.Ja tegingi ma teene ülejäänud 399 Tallinna invaparklakaardi omanikule-ka nemad ei pea enam tasuma alusetut kalõmmi ning rohkendama ametnikearmee palganumbrit.
Ent algavaks aastaks on mul Etsi-onule õitsengu kinnistamiseks väärt ettepanek.Küsigu oma Kapo-sõpradelt seda spioonitinti,mis Simmilt konfiskeeriti.Mis kaob pärast kirjutamist.Nii saab iga päev anda invaautole uue parklatõendi ja nõuda välja poolsada krooni.Pea siis kainestusmaja ja kultuurikatla miljonid kokku ei tule?Ja tolleks päevaks,kui Ets tahetakse Erru(Hundisilma on ju Erus) saata,võiks talle kraesse õmmelda tolle mürgiampulli,mis Hermanil spioonina arreteerimisel kasutamata jäi.Nii pole karta häbi,mis teeneka onu ärasaatmisega kaasneks...
Kui jutt juba ärasaatmisele veeres,rahustan internetikommijaid,kes pan Klenskit muudkui teisele maale,koju saata tahavad.Siin tee mis tahad,peksa linn puruks või pane põlema-ikka see vana noom-noom.Aga kui sa Kremli lähedal protestid kõrge importautomaksu vastu,saad Ohmoonlastelt julma kolaka.Kui protestid ajalehes,saadab GasPutin mehe,kel optiline sihik.Läbi mille ta Klenskit uuriks.Anna Politkovskaja surm heidutab,pan Klenski ei lähe siit mitte kuskile,rahunege maha.
Isegi siis,kui raha pakutakse.Kolimisraha,nagu Kremli päkapikud on lubanud. Sest otsigu lolli oma perekonnast,pan Klenski on läänelik,haritud venelane.
Ja kuna raskel ajal on päkapikud koondatud,Snegurocka täitmas seda va kompleksivaba tütarlapse tööülesannet,saab neidki finantse kasutada me pealinna õitsele ja puhevile ajamiseks.Sest Euroopa kultuuripealinna staatus pole mägede ega sajandite taga!Positiivsel lainel punkti pistaks. Mönusat Jöuluöhtut!Ja vötkegi mönuga,ent mitte ilma sakummita.Sest ettekavatsetud, pealehaukamiseta joomine on kuritegu oma tervise vastu, kui mäletate!
Proosit!
teieE.P.

No comments:

Post a Comment