Friday, June 28, 2013

Kurikuulus Bakker, too taimemüügifirma tillitab tellijaskonda

ning olen minagi servapidi ses õngitsetute kambas, kuna katsun pisiostudega hoida end pildil. No lihtsalt sportlikust hasardist et tarbijaloteriis kaasa rääkida,viimati tellisin libisemisvastase restikese vannitoa põrandale pluss lõhnaeemaldi külmikusse.Sest mõned taimekesed laekusid suht kuivanud moega, targem on küsida neilt toalille väetisetabletikesi mis postis ei rikneks.Ja vaid selleks et veenduda kas lubatud rahaline võit ikka on reaalne või los petos.Eks keegi peab ju võitma, mõtlen.
Iseasi kas ma seda vajan, aga huvitav katsetada ikka.Nimeline käekell pluss mõned tööriistad tulid tellimise peale boonusena.Väikest tööriistakohvrikest olin just ostmas kui see eedelweissi taimede karbi põhjast välja kargas.Pole ju normaalne et vasar,mõõdulint ja naaskel on kusagil keldris kui neid parasjagu toas vajan.
Käekella kinkisin hoopiski väimeespojale, sest tema nimetähed EP tolle säravkuldse kronomeetri sihverplaadil toretsesid.Mind rahuldabki rohkem macho-mehe jäme kroomitud randmekett pojalt saadud kella käel hoidmas.Tollele kellale tellisin uue klaasi ning uue soliidse ketigi kui Jensu selle mulle loovutas pärast seda kui oli endale uue ostnud. Taaskasutus on ju in.Pealegi passib mu tutikas kell noorele intelligendile seal Luxembourgis hoopis paremini.
Homme õhtul siis toimub meil peres noorte väljamaale tagasi saatmise lahkumisõhtu,sest plaanis on pista paar lõhet taas grillsüte pääle kuuma saama.Mina see patuoinas taas olen kes järjekordse peo käivitusmootorina toimin. Seda kuulen oma lambasihvrilt etteheitena kui pühapäeval peab taaskord   koristustalguid pidama.Aga pole hullu, paljukest minule siis neid ühiseid perepidusid veel jäänudki. Nadezda sureb viimasena nagu moodne kõnepruuk kinnitab.Järelikult tuleb vastu pidada ja edasi teenida teab ja väidab teie
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment