Monday, July 9, 2012

EestiPoiss

Patsiga poiste
võimupiirkonnas elades elik e-riigi aladel toimetades pead ka ise oma tagumenti oskama kaitsta. Nii tormasingi kohe Ergo Nõmme kontorisse,et võtta neilt välja see ROHELINE KAART,mis märgib minu auto kohustusliku liikluskindlustuse olemasolu meil ja lähiriikides.Selle tingis Saue patrullpolitseiniku Sergei Jakovlevi repliik mu kainet autojuhti Liizat karistades üleeile, kui tuvastas tema driving license kehtetuse. Nüüd peangi plaani,kas astun kõigepealt Rahumäele,politseimajja,ehk läen ARKi tuvastamaks,mis jamajutt on, et mu auto EP-1 liikluskindlustus ei kehti.Mul sihändne karvane tunne,et peaks asuma kohtuteele ja nõudma nn moraalse kahju hüvitamist kümne tuhande euro ulatuses. Mõelge ise-pole meie kandis kohusetundlikumat vaegurit kui mina, kes iga iga kolmekuulise tsükli eel lonkab Nõmmele väljalüpsi raha ära viima.
Kes on see kahjur,kes tassib elektriraudtee remondiks Hiiult Rahumäeni koormate viisi va hirmus hinnalist graniitkivikillustikku,mida meil kunagi ei jätku suuremate autoteede aluspõhjaks. Mille tõttu sõiduteed pidevat remonti vajavad.Raudteele on meil ja lähiriikides sobinud hästi ka seni kasutuselolnud paekivikillustik.Kui nüüd graniidiga asendati,siis on kaks võimalust-
A. kas olemegi juba viie rikkaima riigi hulgas või
B. oskasime euroisadele kenasti rehepappi teha.
Loe-võõra raha eest hirmkallist teeküna-ainest osta.
Tegelt tegime tünga iseendale,kukkusime omast võttest selili.Sest midagi arukamat tehes poleks nii kilplaslikult käitunud. Aga see ei ole ju esimene kord
sedastab teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment