Saturday, August 27, 2011

EestiPoiss

Reeotsalt mahapudenemine
on ülilihtne.Iga jumala päev sain ja suutsin oma killukesi siia fikseerida,aga siis tulid ette edasilükkamatud asjaolud.Ärasõit ja suveseiklused vahele.Nii olengi jutuvõlas ning püüan taas järjele saada.
Maailma ilusaim riik on teadupärast Lõuna-Eesti,sinna me oma uue plekist sõbra,modernseima tumelilla metallic Suzuki Grand Vitara turjal ning Mimmi Liizaga roolis purjetasimegi.
Otepäält kuus km Valga poole asuv Sokka turismitalu,mille interneti kodulehekülje teksti just redigeerisin, oli ootustele vastav.Lahedalt kodune ja mitte peenutsev ega ülepakutu.Pärast ühte ööbimist veeresime piirilinna poole.Kurvilised-mägised rallirajad olid kui loodud lendur-Liizale.Tallas teine akseleraatoripedaali üsna mönuga.Ja meenutas hea sõnaga venda Heikit,kes teda Hiiumaal noomis et piiga liiga uljalt kurvitrajektoore lõikas...
Valgas juhtus kummaline lugu.Käsitööpoekese omanikuproua pakkus Mimmi küsimise järel kellegi Heldori moblanumbri,kes omavat suurimat antiigiäri ja käivat kohal väljakutse pääle.
Nii sattusimegi oma õnnemaale,kus mustmiljon vana mööblitükki,Kuznetsovi portselani ning vanu motikaid.Noid Kovrovetseid,Ural-e ja Iz-e korviga ja ilma me ei himustanud,küll aga kõike muud toppisime lausvihmas oma universaalkerega pargimaasturisse.Kauneist antiikseist supitirinaist saavad lillepotid,praevaagnad üritavad sattuda suure itaalia perekonna jõululauale. Kui naasime antiiklaua ja -toolidega taas Otepääle,laekusime kavalaid keerdteid pidi GMP Clubhotel-i ukse ette.Kuhu tulnud noorsand küsis uksele liginenud Mimmilt
Kas te ka teate, kuhu olete tulnud.Liiza,kes tavaliselt ei kohmetu ega sõna järele taskusse roni,ei märganudki öelda
Kui teil siin paremat pole,siis tulin hotelli.
Nojah,kui maja ees mustad BMW maastur ja Mercedese maastur ning sedaanmersu CLK pluss paar uuemat Citroeni,polnud Grand Vitara viimane mudel neile ehk uhkeim eksponaat,kuid kroomtorud ees ja külgedel pidanuks looma vajaliku mulje...
Meile ent jätsid hea mulje nii superluksid hotellitoad pluss õhtune restoranikülastus,kus laulis Sofia Rubina.Kitarril saatis virtuoos Andre Maaker,kes väärinuks sisukamat-pikemat tutvustust nauditava kontserdi eel.
Ent enne seda avastasime Canterville,i lossi ja kohaliku kaltsuvaibatehase.Kus mina sain tõelise elamuse pakutava toatäie vaipade värvirikkusest ning mõõtudevalikust.Kolme näidisega võite tutvuda kui meile külla juhtute.
Pärast kõiki lõunaosariikide elamusi olime veits häiritud kui Koeru järel leitud Piibe maantee taas rataste alt kadus.Seiklesime küll kodu poole,aga eitea ise,kuidas.
Dalai laama
on ilmselt haritud inimesena lugenud Nikolai Ostrovskit.Tuleb elada nii,et poleks piinavalt valus. ..etc jne...Päevitunud teadmamees väitis oma kõnes Maarjamaa rahvale Vabaduse väljakul,et peab elama nii,et lõpliku lahkumise hetkel poleks vaja kurbust tunda...
Vat sellele kirjutaks alla mõlema käega,ka halvatud vasakuga.
Mida kipun end tohterdama Viimsi tervisekeskuses alates 5.sept. kui algab mu kümnepäevane ravitsükkel.Mida kommenteerides arvas mu lambasihver Ära looda,ega nad sinuga imet ei tee.Kas pole piisav imetegu,et elan tänase päevani kuigi kuri vikatimees mind kukkus minema sikutama juba 7.aprillil 2002.Aga kuna ma panin vastu täiega,vihaga,sest lambis oli veel veits õli ja eesti mees esimese kella peale ei lahku,jäingi ma siia alles.Et müüa maha viis mullekuulunud autot.Kaks vana,haruldast seitsmeistmelist Mersut,Fordi,Opeli ja nüüd eelmise Suzuki.Milliste tempude kokkuvõttena võin resümeerida feministide suure kaotuse.Enamuse nende oma auto müükide puhul ei küsitud enam abikaasa nõusolekut,mis vahepeal oli elementaarne.Ja osalt isegi jabur.Sest olin oma vehiiklid soetanud ise,abikaasa nõusolekut nõudmata.Ning müümisedki sai sooritatud ühisel nõul ja kokkuleppel.Ka saadud rahapakid on meil peres kombeks lasta loosi ühiselt.Sest eraldi rahasid pole eluaeg olnudki.
Kohe-kohe valmib terrass,mille kohale tahaks nõutada markiisi sügishinnaga 790.- raha.Meie väljavaadatud kamin Brüssel on soodukaletis 1257.- ning oma järge ootab välis-piirdeaed.Ja veel poole kuu jooksul saan Puumarketist Nõmme elaja soodustalongiga sellele materjali soetada...
Tegemist kuipalju,aga seenemetsigi ei tohi unustada.Tunaeile väisasime Karini ja Kristjaniga taaskord Leesi kandi metsarikkusi,kus olime just käinud pojukestega.Eilne päev läks kirja ajalooannaalidesse kui ploomimoosipäev,mille käigus einestasime Beriti pool pärast retke Rohuneeme nö. ploomiistandusse,kus valminud vilju yllinkyllin,nagu põdraonu riigis öeldaks. Ploomimoosi jagub me itaalia perele nüüd päris paljudeks talvepühapäevade ühisteks pannkoogihommikuteks.