Wednesday, August 3, 2011

Eesti Poiss

Skeemitajad
on ikka väsimatud.Eliitkodanike Eesti on leidnud ohtra tootlikkusega lüpsilehma miska oma sõprade klubi toita ja rõõmustada,omadele jätkusuutlikkust pakkuda. Selgitan.Maanteeameti tellimusel on võimalikku Saaremaa püsiühendust uuritud juba 1,9 mln euro eest ning alailma selgub kõrvalise pilgu läbi,miks seda mitte rajada. Nüüd on komistuskiviks viimane tuhatkond viigerhüljest ,kelle populatsiooni on kahandanud viimased lume ja jäävabad talved ning merereostus.Kuni veel viimane hülgepoeg seal sulistab,silda ei tohiks tulla,tundub.Endine maanteeminister Atonen on öelnud,et see peaks olema loomulikult tasuline,praamisõidu eest ju makstakse.Kuhu jääb Euroopa põhimõte,et praamisõit on maanteejätk,küsiksin.
Viimati oli see teemaks veerand sajandi jagu tagasi,kui ministriametit pidas Tiit Vähi ja mina tema pressiesindaja e.pressikeskuse juhataja olin.Atonen käis vist alles püsti laua alt läbi,temalt selle mäletamist ei saagi nõuda ju.
EPL ei taha enam olla ühiskonna suukorvistatud valvekoer,paistab siit minu mätta otsast.Elu Peremeeste viimatisi vägitegusid kajastab üsna tarmukalt.Juttu on tehtud sellest,et kallihinnalised väljamaised kopterid AgustaWestland on aplaagris,sest üks Belgias hoolduses ja kaks siinsamas angaaris varuosade ootel.
Meenutatakse meie hästitasutud ja mõtlemisvõimetute lauaülemate abitust kajastades ka Henry Fordi kuulsaid sõnu
MÕTLEMINE ON KÕIGE RASKEM TÖÖ,MIS ON ILMSELT KA PÕHJUS,MIKS NII VÄHESED SELLEGA TEGELEVAD.
Arvamustoimetaja Madis Vaikmaa paneb loole ilusa punkti
Lennusalga vapilinnuks sobiks praegu jaanalind... olend,keda iseloomustavad lennuvõimetus ja suurepärane oskus probleemidest mööda vaadata.
Mina lõpetaks rõõmsa äratundmisega,et konkursita kaitseminister Mart Laari jaoks meedianõuniku ametit pidav ajaloodoktor Lauri Vahtre teeb talle sedasama tööd mida mina Autotranspordiministeeriumi kolmele ministrile ühtejärge.Minu teemadeks olid meediamonitooring ja nõuanded pressiga lävimiseks.Sibul,Kruger ja Vähi said sedasama,kuigi ma polnud doktor nagu hüüti mu eelkäijat Aleksei Sehtmani ega saanud palka 1574 eurot kuus.Aga olin seda väärt,nagu juuresolevast näitest selgub.
Jääge tubliks ja olge terved,või oli see vastupidi.
Ikka teie paadikaptenist sõnumitooja
Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment