Sunday, August 7, 2011

EestiPoiss

Võlgu olen jäänud
nende eilsete,inimese sünni eripära kajastavate luuleridade autori,märkasin.William Blake on see,kui teid huvitab.Iseasi,kui tähelepanelikud üldse olete.Just praegu kuulsin Elmari kanalilt intrigeeriva kuulutuse
Soovin osta maanteelõpu.Pakkumised telefonil...Mis mõte teil tekkis,küsiksin.Mina usun,et see oli üksikuks jäänud naisterahva appikarje.Sest kinnitab ju laulusalmgi
Seal kus lõpeb asfalt seal ootab mind Oswald...Jah,aga tegu peab olema tavainimesest rikkama näitsikuga,sest puruvaesel vanadaamil ju vaevalt mingit Ossi murekoormaks kukile vaja ja kas tal rahakestki,et osta ja kõik see lõbu kinni maksta.
Eilsesse päeva naastes.Kui olime pojaga Estpaki ehituspoe kassasse pakkunud tagasiostuks kaheksat euroalust ning müügiosakonna arvuti sedastas/ mitte üks klient polnud paaril lähikuu jooksul ostnudki sellises koguses munga sillutisekive, olin hämmingus.Minu sovjetliku elukarastuse taustast kerkis esile mõte,et keegi supersuller oli salaja suutnud toota selliseid valuvormiklotse kusagil põõsastikus ning osanud mulle müüa läbi riigi suurima ehituspoe...Jensu kliendikaarti läbi massina surudes tädile lõpuks ikka selgus,et mu poig oli ostu teinud ja saime oma euroaluste koormast lahti.Ja mingi seitsmesaja krooni ulatuses eurosid pidavat kukkuma mõne päeva pärast mu pangaarvele. Mida paluti kontrollida ja mittelaekumisel kurta neile muret.Huvitav küll,osta võid raha eest,aga kassa sulle raha anda ei tohi.
Pangandusliku finessiga üllataks lugejat.Loen minia vanast konspektist,et usaldusraha on selline raha,mille väärismetallide kate on osaline või puudub täielikult.Hoopiski usaldamata raha on selline,pakun.NO KEDA VÕI MIDA MA USALDAN KUI KATTETA RAHA LEVITATAKSE.Kas siin ongi varjul hästihoitud saladus,miks on rikkad mehed me Mõisa härrad ja Panga Ainid.
Kas veame kihla,et vastust teab vaid tuul.Aga teie õppige pangandust,õppige nagu hullud,
ja tooge raha minu kätte,kasvõi kell kaks öösel.Ukse võib jätta lahti
alati teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment