Tuesday, August 2, 2011

EestiPoiss

Unenägude seletajaks
pole vist ülikeeruline saada kui suudad liita üks pluss üks.Pakun näite,et kuna täitsin päev tagasi internetis mullesaadetud seksiteemalise uuringuankeedi,lasti mulle öösel kuplialla erootiline unenägu.Mingi kena saleda ja noorema slaavitariga olime ostmas Lada null kolme,helebeezi.Müüja kutsus meid vaatama,olime justkui konkurendid.Kui auto juures peatusime,liibus pelgalt nailonkombinees näitsik mu külje vastu ja mina võtsin tal alatealikult või lausa unes ümbert kinni.Niisugune tunne oli veel ärgateski,et mu parem peopesa tunnetab ta keha soojust läbi nailoni. Loo taust ülilihtsalt seletatav ju,kui järeldusi teha suudate.Kontaktid läksid mul pööningul kokku.Näitsik ja auto ja uuring ja...
Milliste kontaktide kokkulaksamisel tõstatas justiitsminister Kristen Michal täna serviti küsimuse homoabielude ja vabaabielude seadustamisest.
Mul jäänud mulje,et noortest meestest ministrid tahavad olla pildil mistahes jutuga, peaasi et neist räägitaks.Ken Marti Vaher tuli eile välja jutuga,et relvalubade andmist tuleb karmistada ja nõuda kõigilt hulluarsti tõendit.EPLis väidab Andres Reimer lausa suure pealkirja all SISEMINISTER AJAB JAMA.Kas homme loeme sama teise ministri kohta.
Mazda Europe saadab juba aastaid mulle press reliise kõige kohta,mis Mazda maailmas uut.Kasutasin seda infot Maalehe autotoimetajana päris meelsasti,sest mulle antud neli külge tuli ju täita autentse teabega.Täna loen lihtsalt huvi pärast,et teada, mis maailmas teoksil.Näe, pargimaastur Mazda SX 7 polnud turule tulles kuigi läbilöögivõimeline,linnapildiski näed aruharva.Aga nüüd just Frankfurti Auto Show ajaks pannakse letti ja otse püünele järgmine crossover Mazda SX 5.Mis küll ei eristu kuigivõrd oma suguvennast väliselt,aga ju siis seda rohkem seesmiselt e lisavidinate poolest.
Väegade lahe seik mahtus muutma tänast sügiseootel päeva vähe värvikamaks.Keegi Fredi nimeline müügiagent helistas ja üritas mulle keelt kõrva ajada oma jutuga Viasati teemadel.Tahtsingi teiega rääkida,hüüdsin ebaviisakalt vahele.Ja kukkusin vaest mehikest pinnima,miks igasuguste sademete korral meil siin telepilt süldistub. Kas peate normaalseks et teie firma klienditelefoni tibi vabandab olematut telepilti jutuga,et satelliit taevas saab vihmaga märjaks ega edasta signaali.KAS MUL OLEKS VÕIMALIK RONIDA SEDA SATELLIITI KUIVATAMA,NAGU ÜHE TEISE TEIE TIBI JUTU PÕHJAL KÄISIN VIHMAGA ÕUES KUIVATAMAS OMA SATELLIIDITALDRIKUT.Kui tegelikult on lugu selles,et Riiast saadetav signaal on liialt nõrguke et iga ilmaga pilt ette tuleks. Kutt oli jahmumisest keeletu,sest sellist lausrünnakut ta vist ei oodanud. Vabandasin ja sõnasin,et ei midagi isiklikku,paluks mitte solvuda kuid mulle kui tehnikaajakirjanikule päris lolli juttu ei maksaks tõugata.Leppisime viiki,et tal pole mulle enam midagi öelda ning mina kutsun välja nende tehniku kui taas jamaks kisub.Peaasi et pilt on ees ja rahu maa peal.
Mida teilegi jatkuvalt soovib
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment